אבי הפצוע - מדבר

"כשנפלה לו הכיפה, הוא התכופף - ונפצע"

חסיד סלונים, אבי הבחור שנפצע היום בירושלים בפיגוע דקירה, מתאר למצלמה את העליה להילולא של הרבי מסלונים בהר הזיתים שהסתיימה בחדר המיון עם מברג נעוץ בצוואר (חדשות, חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אבי הפצוע מדבר (צילום: דוברות הדסה הר הצופים תמונה: דוברות איחוד הצלה)

יצחק וינברג, אביו של הנער שנפצע היום (חמישי) מכמה דקירות מברג של מחבל פלסטיני, מתאר את שאירע: "הוא נדקר כמה פעמים בגב ובצוואר, כשנסענו ליום ההילולא של הרבי מסלונים בהר הזיתים".

"כל בני החסידות עולים לציון במשך כל שעות היום, וגם הבן שלי עלה להילולא", המשיך האב את דבריו, "ושם הוא נתקל בערבי שדקר אותו פעמיים בגב ופעם אחת בצוואר. מצבו קל וכל הממדים שלו טובים, קיבלו אותנו בבית החולים כראוי, מכל הבחינות, תפרו לו בצוואר והכניסו אותו לסי.טי. לצילום כדי לראות שזה לא עמוק יותר, ואנחנו מקווים שהתוצאות יהיו טובות ושיוכל להשתחרר לייעוץ, בעזרת השם".

על השאלה מה מספר הבן הפצוע שקרה שם, משיב יצחק, האב: "הוא עדיין קצת מעורפל, לא יכול עדיין לספר. מה שאנחנו יודעים זה שהוא הותקף מאחור. הילד אמר לי: 'הרגשתי כאילו אני מקבל כאפה, ולא קלטתי מה קורה לי בכלל. כשעפו לו הכיפה והמשקפיים הוא התכופף, ואז כנראה שהמברג זז קצת מכיוון הגב לכיוון העורף, ולכן הוא קיבל חתך בעורף", סיים האב את דבריו.

כזכור, וינברג הצעיר, בן ה-18, יצא מבית העלמין בהר הזיתים והלך רגלית לכיוון מקום ריכוז הסעות האוטובוסים. לפתע הגיע לכיוונו ערבי ותקף אותו, הפיל ודקר אותו באמצעות מברג בצווארו ובגבו, ונמלט.

בחור הישיבה עלה על אוטובוס הסעה, שנסע איתו כמה מטרים עד שהגיע לעמדת המשטרה ומג"ב הנמצאת סמוך ל'בית החושן' באיזור, אז ירד מהאוטובוס ודיווח לשוטרים ולוחמי מג"ב על האירוע. אלו העניקו לו טיפול ראשוני במקום, והזעיקו את מד"א. במקביל, הוזעקו כוחות משטרה נוספים שהחלו בסריקות נרחבות לאיתור המחבל - שלא אותר עד לרגע זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר