משבר עולמי

סלטי שמיר יורדים מהמדפים גם בחו"ל; לקוחה בהריון: "הגעתי לבי"ח"

החשד לסלמונלה מגיע גם בחו"ל: סוכני חברת סלטי שמיר ערכו ריקול למוצרי החברה גם בבריטניה ובצרפת. הלקוחה שהתלוננה תדע אם מדובר בסלמונלה רק בעוד כמה ימים. לדברי הבעלים של סלטי שמיר, הדבר לא יפגע בייצוא של המפעל: "בגלל תקרית חד פעמית לא נפגעים, מה גם שזו היתה תקלה של הספק שלנו"

(צילום: יונתן זינדל פלאש90)

ריקול של סלטי שמיר גם בבריטניה ובצרפת: החברה הכריזה על הורדת מוצרים מהמדפים גם מעבר לים ואף פורסמו הודעות לצרכנים. היא עשתה זאת בעקבות גילוי סלמונלה בחומר הגלם שהגיע מחברת "טחינת הנסיך", מה שהביא להורדה מהמדפים של המוצרים חומוס, טחינה וחצילים בטחינה של החברה.

"הגיעה לבית החולים עם חום גבוה ושילשולים"

הדסה, תושבת לונדון בחודשי הריון מתקדמים, אכלה לטענתה סלטים של סלטי שמיר ומאז חשה כאבים. "אכלתי לפני כמה ימים חומוס וכן טעמתי מקופסה של חצילים בטחינה של סלטי 'שמיר', וביום שלמחרת כשקמתי בבוקר התחילו לי כאבי בטן מאוד חזקים, שילשולים וגם חום מאוד גבוה", היא מספרת.

מסיבת העיתונאים של חברת "הנסיך" (צילום אורי דווידוביץ', Ynet)

"בהתחלה חשבתי שאלו תופעות של הריון, ולא קישרתי את זה לאוכל, אבל אחרי שזה התגבר הבנתי שכנראה הבעיה היא במשהו שאכלתי. הבוקר כבר הגעתי לבית חולים ואני בבדיקות. התוצאות אם מדובר בסלמונלה או לא יגיעו רק בעוד כמה ימים".

הדסה מציינת כי את הסלטים היא קנתה בחנות מקומית בלונדון, כשתאריך הייצור על האריזות הוא 1 באוגוסט. "כדאי שכל מי שאוכל מזה יוודא שהאוכל לא מזוהם ואם כן שפשוט לא יאכל מזה".

"לא מוכרים ישירות לרשתות בחו"ל"

יעקב גינצבורג, אחד מבעלי החברה, אמר ל-ynet שריקול למוצרים נערך בצרפת ובבריטניה ושצרכנים יוכלו לקבל גם שם החזר כספי או מוצר חלופי. "אנחנו הודענו על זה. את חוש האחריות גילינו גם בחו"ל. אנחנו לא מוכרים ישירות לרשתות בחו"ל, אלא מוכרים לסוכנים. כלומר, אנחנו מפיצים לסוכן, שהוא זה שמוכר ללחנויות ולרשתות. בדרך כלל מדובר בחנויות כשרות אבל המוצרים נמכרים גם ברשתות כמו קרפור.

מסיבת העיתונאים של חברת "הנסיך" (צילום אורי דווידוביץ', Ynet)

"בעקבות התקלה שקרתה, הודענו לכל הלקוחות שלנו בחו"ל על המקרה. הודענו להם בדיוק באלו מוצרים מדובר והם ערכו נוהל ריקול בצרפת ובריטניה".

אתה חושש שיפסיקו לעבוד אתכם בגלל זה?

"בגלל תקרית חד פעמית לא נפגעים, מה גם שזו היתה תקלה של הספק שלנו ולא שלנו והם יודעים את זה. 11 שנה לא קרה כלום. ומה זה סלמונלה? שלשול וכאבי בטן. נכון שזה לא אמור לקרות אבל לא מתגרשים על בעיה אחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר