"הזו עיר התורה והחסידות?"

עיריית בני ברק ניסתה להשתלט על שטח ישיבה ונכשלה

עם תחילת בין הזמנים ביקשה עיריית בני ברק לקבוע עובדות בשטח ישיבת "שער התלמוד" בקריית הרצוג וניסתה להציב קרוואנים עבור גני ילדים, אך במקום פרצה מהומה והמזימה נכשלה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הניסיון שנכשל (באדיבות המצלם)

סערה בקריית הרצוג סביב שטח המריבה של ישיבת "שער התלמוד". הבוקר (ראשון) הגיעו פקחי העירייה בשליחות ראש העיר חנוך זייברט במטרה להניח קראוונים לגני ילדים בשטח הישיבה הליטאית בשכונה זאת לטענת העסקנים בניגוד גמור לצו בית המשפט.

משאיות ההובלה של העירייה הגיעו בכוחות מתוגברים ובליווי מאבטחים על מנת להשתלט על השטח סביב הישיבה אולם לאחר מאבק ממושך פיזרו כוחות המשטרה את אנשי העירייה והותירו את המצב על כנו.

תושבי השכונה מביעים בשיחה עם "כיכר השבת" את זעמם על נסיונות הפגיעה מצד ראשי עירייה חרדית בישיבה ובסביבותיה. "הזו היא עיר התורה והחסידות? כך דואגים להיכלי התורה? כאשר ביום הראשון של בין הזמנים מנצלים את העובדה שהתלמידים שבו לבתיהם ומגיעים כגנבים בשעות לפנות בוקר בליווי בריונים במטרה להפריע לחיי תורה? הרי אם זה היה מתרחש חלילה בתל אביב היתה קמה קול זעקה ובצדק, מדוע כאן זה שונה?".

כזכור סביב הקצאת השטח לישיבת שער התלמוד שורר מאבק משפטי סבוך וממושך בין העירייה לראשי הישיבה כאשר לאחרונה ניתן על ידי בית המשפט צו מניעה שאינו מאפשר בנתיים את פינוי המבנים עד להכרעה סופית על גורל השטח.

בעירייה פירשו ככל הנראה שצו המניעה חל רק כלפי אי פינוי מבני הישיבה אולם לגבי השטח הריק סביבותיו סברו כי הצו לא חל וכי ניתן לבנות שם גני ילדים אולם מתברר כי צו המניעה אינו מאפשר גם את זאת ועל כן פקחי העיריה סולקו ע"י כוחות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר