למרות ההבטחות

אכזבה בשמואל הנביא: כרטיס לונה פארק - לא בשקל

תושבי שכונת שמואל הנביא התאכזבו לגלות הבוקר כי בניגוד להבטחת דרעי בשבוע שעבר, הרי שכרטיס למתקן בלונה פארק בשכונה לא עולה שקל אחד בלבד אלא 13 שקלים. מי אשם? (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי בלונה פארק. ארכיון (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: בשבוע שעבר תושבי שכונת שמואל הנביא בירושלים התרגשו מההודעה החגיגית שיצאה ממשרד הפריפריה, לפיה, כרטיס בלונה פארק בשמואל הנביא יעל שקל אחד בלבד. אך הבוקר (שני), עם פתיחת ימי בין הזמנים, כשהם הגיעו לרכוש כרטיסים בשקל הם גילו שהמחיר עומד על שלושה עשר שקלים למתקן.

"כיכר השבת" פנה למנהל הקהלתי בשכונה, שם נאמר כי לא קיבלו עדכון על מכירת כרטיסים מסובסדים וברגע שתתקבל הוראה כזו הם ישמחו להשתתף בפרויקט. במנהל מספרים על משפחות רבות שמגיעות לרכוש כרטיסים וחוזרים מאוכזבים.

מתברר כי ההודעה המשמחת שיצאה לתקשורת ביום חמישי האחרון הייתה מוקדמת. ההודעה שוגרה קודם שהושגו הבנות ברורות כדוגמת חתימת חוזה בין אנשיו של השר אריה דרעי למנהל הלונה פארק, וכך בבוקרו של היום הראשון לבין הזמנים הילדים נותרו ללא הכרטיס המוזל.

גורמים במשרד הפריפריה מאשימים את מנהל הלונה פארק בטענה כי הגיעו עמו להבנות ולאחר שהדבר פורסם בכלי תקשורת הוא החליט להעלות את המחירים ולכן כל הפרויקט נתקע. יצוין כי גם בשלב זה מתקיימים מגעים בניסיון להגיע להבנות ולממן את הכרטיסים המוזלים עבור המשפחות קשות היום.

מנגד, אילן פרץ, מנהל הלונה פארק, אמר בשיחה עם "כיכר השבת": "אף אחד לא סגר אתי. אני יודע שאריה היה פה והבטיחו כספים, יש דיבורים, הם רוצים לעשות את זה אבל בינתיים שום דבר לא סגור".

לדבריו: "לא חזרתי בי משום הסכמות. זה שקר. יש כאן כנראה אי הבנה שהם קנו כרטיס במחיר מסוים והם חשבו שמדובר במחיר לחמש כרטיסים. הם יושבים גם כעת לפתור את הבעיות הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר