המאבק בעבריינים נושא פרי

שני חשודים נעצרו בחשד לתקיפה אכזרית של צעירים

שני חשודים בפרשיה חמורה של התעללות בצעירים חרדים בירושלים. אחד החשודים נעצר כבר בשבוע שעבר וחברו נעצר היום בצהריים ברחוב בר אילן לאחר מעקב של המשטרה (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המאבק בעבריינים אכזריים נושא פרי: שני צעירים חרדים נעצרו בחשד לתקיפות אכזריות וחמורות נגד נערים קטינים חרדים. היום (שני) הוארך בשנית מעצרו של אחד מהם בבית המשפט. במקביל, המשטרה עצרה חשוד נוסף בביצוע המעשים החמורים.

החשד הוא כי השניים פעלו בשיטתיות ובתיאום, תוך ניצול תמימות וסקרנות של הצעירים החרדים.

הצעיר היה אמור להשתחרר כבר מחר ומעצרו אף קוצר עד היום בעקבות ערר שהוגש לבית המשפט המחוזי. בדיון שנערך בבית משפט המחוזי, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשנית בשבעה ימים נוספים,

"ביצענו פעולות רבות והחקירה התקדמה והחשד הסביר התחזק", אמר לבית המשפט נציג המשטרה רס"מ אבי שבתאי.

על פי החשד החשודים היו מפתים את הצעירים להגיע לביתם באחת השכונות החרדיות שם תקפו אותם וביצעו בהם מעשים חמורים. על פי ההערכות, היות ומדובר באדם מוכר, משפחות הצעירים לא חשדו בו.

במהלך הדיון נציג המשטרה אמר כי ישנם ארבעה מתלוננים, צעירים בני 12-16, מהם שניים מאותה משפחה. המשטרה סירבה להתייחס לשאלת העו"ד לפיה החשוד נסחט כספית כדי שסיפורו לא יפורסם. כך גם סירבה המשטרה להתייחס לטענות כי המעשים החמורים תועדו.

השופטת ג'ויה סקפה שפירא ציינה כי כבר בדיון הקודם עמדו בפני בית המשפט "ראיות בעוצמה בלתי מבוטלת לביצוע מעשים כלפי ילדים שגילם מתחת ל-16 ואף מתחת לגיל 14". עוד הוסיפה כי ראיות המשטרה מחזקים את החשד הסביר שקיים נגד החשוד, וגם בגרסתו של גוטליב חלה התפתחות מסוימת.

בניגוד לטענת עורך הדין ארז בר-צבי, אמרה השופטת כי קצב התקדמות החקירה משביע רצון. "אני סבורה כי המסוכנות שלעצמה אינה מאפשרת שחרור לחלופת מעצר ובנוסף חלקן הגדול של הפעולות ניתנות לשיבוש". בעקבות כך, מעצרו של החשוד הוארך עד ליום חמישי בשעה 12:00.

בנוסף לחשוד שמעצרו הוארך היום בשנית, משטרת לב הבירה עצרה ברחוב בר אילן בעיר, צעיר כבן 25, בחשד שגם הוא היה שותף למעשים החמורים שבוצעו בבחורים הצעירים. מחר (שלישי) המשטרה תבקש להאריך גם את מעצרו.

מהמשטרה נמסר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "במסגרת חקירה המתנהלת במשטרת ישראל שעניינה חשד לביצוע עבירות בקטינים ושבמסגרתה נעצר לפני כשבוע חשוד שמעצרו הוארך, הצליחו החוקרים להגיע למתלוננים נוספים.
עדות המתלוננים לצד התקדמות החקירה ואיסוף מכלול הראיות הובילו להתפתחות בחקירה ולמעצרו של חשוד נוסף.
עד כה התקבלו במשטרת לב הבירה 4 תלונות מקטינים בגלאי 13-16 שטענו כי החשודים ביצעו בהם עבירות במספר הזדמנויות.

מעצרו של אחד החשודים, תושב ירושלים בשנות ה 20, הוארך ע"י בית המשפט עד לתאריך 18.8.16 ואילו החשוד שנעצר היום יובא מחר בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת בדגש לאיתור קורבנות נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר