אכזבה ל'בצלם'

המג"בניקים מ'סרטון האופניים' - לא יועמדו לדין

אם הארגון השמאלני 'בצלם', שהתאהב בכותרות הרבות בהן הוא כיכב כשתיעד את החייל היורה אלאור אזריה בחברון, חשב לשחזר את ההצלחה - מסתמנת לו היום אכזבה (חדשות בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תקרית האופניים (צילום: בצלם)

המחלקה לחקירות שוטרים מודיעה היום (שני), כי שני לוחמי מג"ב שתועדו בעיר חברון על ידי פעילי ארגון השמאל 'בצלם' כשהם לוקחים אופניים של ילדה פלסטינית בת 8 ומשליכים אותם, לא יועמדו לדין פלילי, והעניין יועבר לבחינה ולטיפול משמעתי בתוך המשטרה: "הוחלט להעביר את עניינם של השוטרים שתועדו כשהם לוקחים אופניים לילדה בת 8 בחברון, לבחינה ולטיפול פיקודי-משמעתי של הגורמים המקצועיים המוסמכים במשטרת ישראל", נאמר בהודעת מח"ש.

עוד נמסר מהמחלקה, כי "לאחר תום החקירה ובדיקת ממצאיה נקבע כי חומר הראיות מצביע לכאורה על כך שהתנהלותם של השוטרים הייתה בלתי תקינה ולא מקצועית; עם זאת, בשים לב למכלול נסיבות המקרה, נמצא כי אין מקום להמשך הטיפול באירוע באפיקים פליליים".

כזכור, לפני כשבועיים תועד לוחם מג"ב כשהוא לוקח לילדה פלסטינית את האופניים שלה ומשליך אותם לשיחים, והוא הושעה בשל כך משירות. ממשמר הגבול נמסר אז, כי ילדה פלסטינית בת 8, אנואר בורקאן, שמתגוררת בשכונה בעיר חברון, לא רחוק ממערת המכפלה, יצאה בשבוע שעבר לשחק עם אחיה הקטנים ברחוב. הילדים נכנסו לכביש שלפלסטינים אסור להיכנס אליו והוא מותר לשימוש היהודים בלבד.

הילדה צולמה כשהיא נכנסה לשטח על אופניה. השוטר נראה כשהוא רץ אל הילדה. היא נבהלת ויורדת מהאופניים, והוא נשמע שואל אותה "מה אתם עושים פה?". אז, הילדה פורצת בבכי.

השוטר צולם כשהוא דורך ברגלו על האופניים ומונע מהילדה הפלסטינית לקחת אותם. כששוטר נוסף מגיע אליה, היא כבר בורחת מהמקום ומותירה את אופניה במקום. השוטרים מרימים את האופניים ומשליכים אותם לשיחים - כשהם כמובן לא יודעים שהם מתועדים כל העת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר