ויתורים בדרך לשלום הספרדי

הרב אלבז: "מוכן לוותר על מקומי ב'מועצת' למען השלום"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי ראובן אלבז התבטא כי הוא מוכן לוותר על מקומו במועצת, למען השלום בציבור הספרדי. "אוותר על מקומי לטובת הרב עמאר או הרב מזוז", הוסיף הרב אלבז (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ר אלבז והגר"ש עמאר (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

פרסום ראשון: חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז מצהיר כי מוכן לוותר על מקומו במועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס לטובת השלום בציבור הספרדי.

הרב אלבז, מי שנחשב לגדול מחזירי התשובה, צורף למועצת חכמי התורה בבחירות האחרונות. גם בערב הבחירות הוא ניסה בכל דרך להשיג שלום בין אריה דרעי לאלי ישי ולמנוע את הקמת מפלגת 'יחד', אך ללא הצלחה.

בימים אלו, כשגורמים רבים מנסים לפשר ולסיים את הסכסוך הספרדי מול חצר 'כסא רחמים' של הגאון רבי מאיר מזוז ומול הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר, מפתיע חבר מועצת החכמים הגר"ר אלבז ומודיע כי הוא מוכן לוותר על מקומו לטובת השלום.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים התבטא הגר"ר אלבז ואמר: "אני מוכן לוותר על מקומי (במועצת החכמים. י"כ) למען השלום, אוותר על מקומי לטובת הרב עמאר או הרב מזוז, העיקר זה השלום".

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בשבוע שעבר נפגש הגר"ש עמאר עם נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן ובמקביל נפגש בחודשים האחרונים הגאון רבי צמח מזוז עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

בשיחה עם "כיכר השבת" התייחס יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לפגישת הרבנים ואמר: "כל השנים פעלתי למען פיוס ואיחוד בציבור הספרדי. אין דבר חשוב מכך. אחדות תחזק ותעצים אותנו. הציבור שלנו כמה לאיחוד, לשלום ולשילוב ידיים. בעזרת השם השלום המיוחל יגיע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר