בשורות טובות

אין סכנה לחיי 7 החיילים מתאונת הדחפור

מבתי החולים בהם אושפזו שבעת הפצועים מהתנגשות הדחפור בנגמ"ש אמש נמסר כי מצבם של כל הפצועים יציב ולמרות הפציעות הקשות לא נשקפת סכנה לחייהם (חדשות)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: זהר שחר, ynet)

מבית החולים זיו בצפת עדכנו הבוקר (רביעי) על מצב החיילים הפצועים מהתאונה אמש בהר דב - ארבעת החיילים שהגיעו בחילוץ מוסק לחדר הטראומה טופלו בשעות הלילה ע"י אורטופדים וכירורגים. שניים מהם מאושפזים במח' האורטופדית עם חבלות גפיים עליונות ותחתונות. השניים האחרים מאושפזים במח' הכירורגית אחד עם שברים בצלעות, חבלה בטחול, וחבלות בגוף. השני עם חבלות בכל הגוף.

ד"ר האני באחוס, ראש מערך הטראומה בבית החולים רמב"ם, עדכן כי "קיבלנו שלושה פצועים, שניים מהם מוגדרים כפצועים קשים, אחד מהם מוגדר כפצוע בינוני. יש להם פציעות מרובות בחלקי גוף שונים. לאף אחד מהם לא נשקפת סכנת חיים".

ד"ר באחוס הוסיף כי "אחד מהם יעלה לחדר הניתוח, ואת כולם לאחר מכן יאשפזו במחלקה לטיפול נמרץ כללי להמשך טיפול ומעקב שלהם. הפציעות הן בחלקי גוף שונים, חלקן אורתופדיים, חלקן פציעות של חזה, חלקן פציעות של אזור הפנים. ולכן כולם במעקב מאוד קפדני בטיפול נמרץ".

מחקירת התאונה שאירעה אמש בגזרת הר דוב, שבה נפצעו שבעה חיילים מגדוד 601 של הנדסה קרבית, עולה כי החיילים נסעו בנגמ"ש והתנגשו בדחפור משוריין מסוג D9. החיילים שבו מפעילות מבצעית בגזרת הר דב, מול לבנון. בשל הזירה המורכבת מבחינה טופוגרפית והרגישות מול הצד הלבנוני, ארך פינוי הנפגעים כשעה, תחת אבטחה כבדה של כוחות שהוקפצו לזירה. שניים מהחיילים במצב קשה, אך כאמור לא נשקפת סכנה לחייהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר