להפוך את השעה שלפני השינה לחוויה יהודית מרתקת

הורים מנצלים את שעת האיכות של השכבת הילדים, כדי להמתיק להם את הרגעים שלפני השינה עם סיפורי צדיקים ואגדות חז"ל, וכך להחדיר למוחם הרך כבר בתחילת החיים את ערכי הנצח שכולנו מקווים שילוו את ילדינו כל החיים. בדיוק לשם כך, מציגים ב'מלכות וקסברגר' - פאר היצירה היהודית, את סדרת הספרים 'סיפורי חכמים' (ספרים, שיווקי)

סיפורי חכמים לפני השינה. מלכות וקסברגר (צילום: יחצ)

כל הורה יודע שהרגעים המשותפים שמעבירים עם הילד מדי ערב לפני השינה, הם מהזמנים המשמעותיים ביותר עבור חינוכו של הילד. מחקרים עדכניים הוכיחו כי המסרים שהילד קולט בשעת ההשכבה, חודרים לתת המודע ומשפיעים לאורך זמן על החשיבה ועל האופי המתפתח של הילדים הרכים.

הורים אוהבים ומשקיעים יודעים לנצל את שעת האיכות של השכבת הילדים, כדי להמתיק להם את הרגעים שלפני השינה עם סיפורי צדיקים ואגדות חז"ל, וכך להחדיר למוחם הרך כבר בתחילת החיים את ערכי הנצח שכולנו מקווים שילוו את ילדינו כל החיים. בדיוק לשם כך, מציגים ב'מלכות וקסברגר' - פאר היצירה היהודית, את סדרת הספרים 'סיפורי חכמים', שתסייע לנו להעביר לילדינו בכל עת מצוא את סיפורי ואגדות חז"ל, בצורה מרתקת ומשובבת לב.

הספר הראשון בסדרת 'סיפורי חכמים' מבית מלכות וקסברגר, כבר הפך ללהיט בקרב ילדים והורים, המתענגים עליו בכל עת, מקריאים ממנו בסעודות שבת וחג, ומעבירים שעה של קורת רוח בסיפורי צדיקים המוגשים בצורה מרתקת, מלווים באיורים מרהיבים ואמנותיים פרי מכחולו של אמן היצירה היהודית ר' יואל וקסברגר.

כעת, יוצא לאור החלק השני בסדרת הספרים, ובו סיפורים חדשים ומרתקים ממיטב אגדות וסיפורי חז"ל, השזורים במסרים עמוקים שיחדירו בלבבות ילדינו יראת שמים, מידות טובות ושאיפות טהורות לקרבת ד'. ובנוסף הפתעה מיוחדת ממתינה לכל אחד בתוך הספר החדש, גלויה אישית מהאמן יואל וקסברגר ובה מכתב אישי והטבה מיוחדת ברכישת הלהיט שיגרום לחופש לעבור בצ'יק, 'המקרנצ'יק' וסדרת הסיפורים החדשים שהגיעו בימים אלה לחנויות.

מעלותיה של סדרת 'סיפורי חכמים' מבית מלכות וקסברגר, הופכים אותה למתנה המושלמת לילדים, כמתנת יום הולדת, כעידוד על מעשה טוב או כשי בעל משמעות מיוחדת. את הספר החדש ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות, ובטרקליני מלכות וקסברגר ברחבי הארץ.

בזכות האיורים המרהיבים והעיצוב המושך של 'סיפורי חכמים' מבית מלכות וקסברגר, מעשיות חז"ל קמות לתחיה מדי יום אל מול פניהם של הילדים הרכים, והופכים את שעת הסיפור המשותפת להורים ולילדים לחוויה יהודית עוצמתית ולזמן איכות שילווה אותם בהמשך החיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר