הקרב של המחזירים בתשובה

הרב אמנון יצחק נגד הרבנית הפופולרית: "היא מחטיאה"

אתר 'שופר' של הרב אמנון יצחק העלה סרטון נגד הרבנית רונית ברש הפופולרית ומאשים אותה בהחטאת הרבים, לאור ערב נשים שערכה • הרבנית ל"כיכר השבת": "אני בתומי אלך" (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הרבנית ברש והרב אמנון (צילומים: נתי שוחט - פלאש 90, ערוץ היוטיוב של הרבנית ברש)

הקרב של המחזירים בתשובה: הרבנית רונית ברש, היא רבנית פופולרית מאוד ברשת החברתית פייסבוק ומוכרת בקרב החוזרות בתשובה כאחת שמוסרת הרצאות ומארגנת מסעות לציון רבי נחמן באומן שבאוקראינה.

לאחרונה שמה עלה לכותרות לאחר שהיא אושפזה ומצבה הדרדר עד כדי סכנת חיים, וכעבור מספר שבועות היא החלימה ושוחררה מבית החולים.

כעת, אתר 'שופר' של הרב אמנון יצחק, מחזיר בתשובה גם הוא, יוצא במתקפה חריפה נגדה תחת הכותרת "הקליפה רונית ברש מחטיאה את בנות ישראל".

החומר למאבק: אירוע שהתקיים בחודש ניסן האחרון, יום הולדת לרבי נחמן בהיכל הספורט באשקלון. אירוע בו השתתפו מאות נשים ובפניהן הופיע הזמר הישראלי ליאור נרקיס.

מתוך הסרטון נגד הרבנית ברש

"רונית ברש מחטיאה הרבים", נכתב בסרטון וידאו שהופץ, "מופיעה עם ליאור נרקיס ששר לנשים בקהל ולא מתביישת לרקוד לידו". בווידאו נראה נרקיס צועק לעבר הנשים "תשחררו את הגוף, בנות" וכדומה.

בסרטון נכתב כי "לאחר 20 יום (מהמופע. י"ט) רונית ברש אושפזה בבית החולים ברזילי בטיפול נמרץ. האם הבינה את המסר?".

יצוין כי הרב אמנון יצחק עצמו לא התייחס לנושא ומקורביו אומרים כי "הסרטון מראה את החרפה".

ממשרדה של הרבנית רונית ברש נמסר ל"כיכר השבת": "אין שום קשר בין מצבה הבריאותי לשום אירוע שקיימה או שתקיים. מצבה הבריאותי של הרבנית ברש חל בעקבות קריש דם שנוצר מניתוח ומריבוי טיסות.

הרבנית ברש בראיון ל"כיכר השבת" לאחר שחרורה מבית החולים

"פעילותינו בקירוב רחוקים מלווה ברב פוסק ושום החלטה לא נעשית על דעת עצמנו. אין לנו ספק כי הרב אמנון יצחק ושותפיו לא יבינו את דרכינו משום שמעולם לא הלכו בה... אנחנו עוסקים יום ולילה לקרב את בנות ישראל בכל דרך אפשרית בגדר המותר".

הרבנית רונית ברש עצמה מסרה בתגובה: "ואני בתומי אלך".

"כיכר השבת" נמנע מלפרסם את סרטון הווידאו נגד הרבנית לאור בעיות הצניעות שבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר