נפלה מספינת טיולים ושרדה במים 38 שעות

סינית בת 32 נפלה מספינת ענק בגובה 7 קומות ושרדה לאחר מכן במים במשך 38 שעות עד שנאספה על ידי סירת דייגים שעברה במקום וחילצה אותה בפציעות קלות בלבד (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אחד הפחדים הגדולים לאלו שיוצאים לשיט בספינה אירע לסינית המזוהה בשם מיס פן. האישה בת ה-32 נפלה מסיפונה של ספינה באמצעו של שיט תענוגות לאחר שנשענה על מעקה הסיפון.

האישה שנפלה למים מגובה שווה ערך לבניין 7 קומות יכלה למצוא את מותה רק מהנפילה עצמה אך למרבה הפלא היא שרדה את הנפילה והרבה יותר ממנה. האירוע התרחש ביום רביעי שעבר, ובאורח פלא לאחר 38 שעות, ללא חגורת הצלה, ובמים שורצי מדוזות - היא שרדה בחיים. ספינת דייגים ששטה מדרום לשנגחאיי הבחינה בה ומשתה אותה מהמים כשהיא סובלת מפציעות קלות בלבד של צריבות מדוזה.

למזלה של מיס פן, היא שחיינית טובה במיוחד, עם מספר תארים בספורט, מה שמסביר ככל הנראה את הישרדותה במשך זמן כה רב במים בלא מזון ושתייה. הוריה שהיו איתה בשיט, לא הבחינו בהעדרה אלא כעבור מספר שעות. כששוחחה עם אביה מבית החולים, הוא סירב להאמין בתחילה שהיא עדיין בחיים לאחר זמן רב כל כך במים.

לו נפלה מיס פן למים קרים היא הייתה מאבדת את הכרתה לאחר כמה שעות מהיפותרמיה בדומה לחלק גדול מטובעי ספינת הטיטאניק המפורסמת אך האזור בו נפלה הסינית למים הוא של מים חמימים יחסית מה שמסביר גם את הימצאות המדוזות שמחבבות מים חמימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר