אאא

איך הלכו 45 מיליון שקל מכספי הציבור לפח: עם תחילת העבודות על הרכבת הקלה פתחה נת"ע, החברה המקימה, שלושה חניוני "חנה וסע" במטרופולין תל אביב, ובהם אלפי מקומות חניה ועשרות מיניבוסים שמסיעים נוסעים במסלולים קבועים בעיר. לאחר שנה של כישלון כולל הודיע אתמול משרד התחבורה שהוא סוגר את שירות השאטלים בשל ביקוש אפסי.

בתחילת הפרויקט, הסבירה חברת נת"ע, שזה הפתרון היעיל לאנשים שמגיעים מחוץ לעיר במכוניתם, וחוששים מפקקי העבודות בתוך תל אביב. אך בפועל אנשים סירבו להשתמש בשאטלים שעצרו בתחנות רבות ולא חסכו לא כסף ולא זמן

בטעות הזו ירדו לטמיון 45 מיליון שקל מהקופה הציבורית (עלות תפעול השירות שיש להוסיף עליו עוד כמה מיליונים שהושקעו בתכנון, השקה והכשרות פיזיות בשטח). את האחריות על המחדל הענק יצטרכו לתת גופים רבים שחשבו שמדובר ברעיון טוב ואישרו את הזרמת הכספים המיותרת.