כך עושים כסף

משכיר 4000 דירות, וטוען: "אתם פראיירים"

שווה להקשיב - גם אם לא בהכרח להסכים - לדבריו של גרנט קרדון שרכש עד כה 4000 דירות, אותם הוא משכיר, ושספרו "תמכור או תפסיד" הפך תוך זמן קצר לרב מכר בארצות הברית (כלכלה, נדל"ן)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מאז המשבר הפיננסי הגדול ב-2008, משבר ה'סאב-פריים', התאושש שוק הנדל"ן בארה"ב בקצב די מהיר. אף שאנליסטים רבים מזהירים כעת מפני משבר דיור חדש, יזם ומומחה מכירות בשם גרנט קרדון, סבור שרכישת דירות להשקעה היא הדרך הטובה ביותר להיות "סופר-עשירים", והוא הדוגמה הטובה לכך: ברשותו, 4,000 דירות להשכרה.

אתר 'ביזנס אינסיידר' פרסם טור דעה של קרדון, בו הוא טוען שהשקעות הנדל"ן הטובות ביותר בארה"ב הן דירות ולא בתים. קרדון מתנגד גם לרכישת בתים למגורים וטוען כי "רכישת בית זה לפראיירים, משום שבית לא משלם לך כל חודש אלא אתה צריך לשלם עליו. זו מחויבות גדולה עבורי ולא נכס".

"תמכור או תפסיד", זהו שמו של ספר שחיבר קרדון, והפך לרב מכר. הוא גם מציין מה הגורמים לכך שרכישת דירות להשכרה תהיה ההשקעה הטובה ביותר בארה"ב. ראשית, לפי הערכות שונות, דור המילניום הנוכחי לא צפוי לרכוש בתים ודירות למגורים בהיקף גבוה ויעדיף להתגורר בשכירות. כמו כן, קרדון מסביר שדור ה"בייבי בום", שמונה 75 מיליון איש, מתקרב לגיל פרישה, כאשר רבים ממתחמי הדירות הללו יותאמו בעתיד הקרוב לקהילות של פנסיונרים המתגוררים בשכירות.

לסיום, מסכם קרדון, ש"עבור רוב האנשים לימודים אקדמיים או רכישת בית לא הפכו אותם לעשירים. אם אתם מעוניינים לחסוך הון מסוים במשך 30 שנה לקראת הפרישה, אז רכישת בית היא דרך טובה 'להחנות' את ההון שלכם, במקום לשמור אותו בבנק או מתחת למזרון. אך אם אתם מעוניינים למנף את ההון ולהגדיל אותו, רכישת בית זו לא הדרך. כמובן, לפני כן עליכם לייצר הכנסה יציבה ומספיקה ע"י השקעה בעצמכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר