המעגל נסגר

המחבל שדקר בשבוע שעבר חסיד סלונים - נתפס

העליה להילולא של הרבי מסלונים זי"ע בהר הזיתים בשבוע שעבר, שהסתבכה בחדר המיון עם מברג נעוץ בצוואר בידי מחבל ערבי צעיר - מסתיימת עם מעצר המחבל (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (תמונה: דוברות איחוד הצלה)

בסיומה של חקירה משותפת של משטרת ישראל והשב"כ נעצר אתמול ערבי תושב שכונת א טור כבן 20, החשוד כי דקר חסיד סלונים בשכונה, באמצעות קרש מחודד, בשבוע שעבר - כך הותר היום (רביעי) לפרסום.

בשעות הצהריים יצא תלמיד הישיבה, ממשפחת וינברג המיוחסת בחסידות, מבית העלמין בהר הזיתים, מקברו של הרבי הקודם, ביום ההילולא שלו, והגיע למקום ריכוז ההסעות, שם ביקש מנהג ההסעות להסיע אותו למכולת סמוכה. עם הגיעו למכולת, נכנס היהודי לחנות וכשיצא התקדם לעברו המחבל, החל לתקוף אותו, הרים קרש מחודד שהיה על הרצפה ודקר את היהודי בפלג גופו העליון ונמלט לתוך הכפר.

אבי תלמיד הישיבה מתאר את שאירע (צילום: דוברות הדסה הר הצופים)

תלמיד הישיבה שנפצע עלה על רכב ההסעות אשר הסיעו עד לעמדת המשטרה ומג"ב הסמוכה , שם ירד מהרכב הפצוע, עדכן את השוטרים באירוע והם העניקו לו טיפול ראשוני ובמקביל הזעיק מד"א וכוחות משטרה רבים.

כאמור, בסיום חקירת גורמי הביטחון נעצר אתמול המחבל, אחמד עשאייר, בן 20 מא-טור. החשוד הובא בפני בית המשפט אשר האריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר