פרצה חדשה-ישנה

שר הכלכלה חיים כץ החליט: כדורגל - בשבת קודש

עד היום נעשו כל משחקי הכדורגל בליגות השונות בשבת, ללא היתר חוקי אך לאחר שהעניין הגיע לדיון בבית המשפט העליון - החליט השר חיים כץ, לאפשר זאת באופן חוקי (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
משחקים. בקרוב הם יחייכו? (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שמקום המדינה לא ניתן היתר חוקי למשחקי כדורגל רשמיים בשבת, החליט שר הכלכלה החדש, חיים כץ, לפעול בכדי שיהיה היתר חוקי לשחק כדורגל בישראל גם בשבתות. יצויין, כי השר כץ פעל בנושא עוד לפני שנכנס למשרד, ועכשיו כשניתנה לו אחריות ישירה בנושא זה, הוא מתכןן לבצע את המהפכה הזו - כך מדווח אתר one.

כזכור, בית המשפט העליון נדרש לפני זמן לא רב לסוגיה הרגישה, בעקבות עתירה שהוגשה נגד קיום המשחקים הללו במתכונתם הנוכחי, כשללא כל היתר חוקי פתוחים כל מגרשי הספורט הגדולים למשחקים רשמיים של הקבוצות בליגות השונות.

"אני לא אמנע לשחק כדורגל בשבת", מאשר כץ בראיון לאתר, "אני אלמד את העניינים ואראה איך פותרים את זה כדי לתת היתר מסודר לשחק פה בשבת. אחרי כל השנים, הגיע הזמן שיעשו את זה. אני לא חוזר בי, מה שראיתי משם אני רואה מפה", אמר שר הכלכלה.

ארגון שחקני הכדורגל הגיב לפרסום במילים הבאות: "חתמנו לפני מספר חודשים על הסכם ארוך טווח עם שרת הספורט מירי רגב, לפיו יישמר המצב הקיים לגבי קיום משחקי כדורגל בשבת. אנו מצפים כי לא יהיה שינוי וההסכם יכובד, על אף כוונת השר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר