מחזיק הסכינים

האסיר שהטיל אימה, שוחרר - ומת למחרת

הוא היה מוכר כאסיר שנהג להחזיק מתחת לעור, בתוך פיו, שקית מיוחדת ובה הסתיר סכינים. לאחר שחלה בכלאו, שוחרר אתמול פטריק כהן. היום - הוא מת כאדם חופשי (מענין, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פטריק כהן, בן 53, ריצה לאורך השנים ארבעה עונשי מאסר על עבירות חמורות, כגון שוד. אתמול, על רקע הידרדרות במצבו, הוא שוחרר בהליך פורמלי בעודו מאושפז באסף הרופא, והיום (רביעי) הוא הלך לעולמו כשמשפחתו לידו, כעבור שעות ספורות.

במשך השנים התפרסם פטריק כאסיר שנהג להחזיק מתחת לעור, בתוך פיו, שקית מיוחדת ובה הסתיר סכיני גילוח מבלי שיפצעו אותו. "במקרה הצורך", כהגדרתו, הוא היה שולף את הסכין מהפה בהפתעה מוחלטת מצד המותקף התורן.

על פטריק, שנולד בצרפת ועלה לישראל בהיותו בן 10, נגזר מאסר עולם - שלישי מבין ארבעת עונשי המאסר שנגזרו עליו עוד קודם - אולם הוא זכה לקיצור כחמש שנים מהעונש. ב-2013 הוא נתפס לאחר ביצוע שוד, ועל כך נגזרו עליו עוד 10 שנות מאסר ועוד 1,822 ימי מאסר.

בחודש שעבר, בשל מצבו הרפואי, הועבר כהן למרכז הרפואי של שב"ס בכלא ניצן, ועקב הידרדרות נוספת פונה שלשום לאסף הרופא. אתמול בערב נערך דיון מיוחד בעניינו בוועדת השחרורים שליד שב"ס, וב-20:30 הוחלט לשחררו מטעמים רפואיים על רקע הומניטרי, כדי שלא ימות בהיותו אסיר אלא כאדם חופשי. השמירה מעליו הוסרה והסוהרים עזבו את חדרו בבית החולים. הוא נותר אדם חופשי, וכאמור, הוא הלך לעולמו הבוקר כשבני משפחתו לצדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר