חתונה מרגשת

מאיר התחתן 10 חודשים אחרי שנפצע קשה בפיגוע: "זו הנקמה הקטנה בטרור"

מאיר פבלובסקי נדקר בגבו בעת שעשה דרכו לבית כנסת בקריית ארבע, ונפצע קשה. שבועיים לאחר הפיגוע חזר לזירת הדקירה - ושם הציע נישואין לזוגתו קטיה. הערב השניים נישאו: "שמחים לבנות עוד משפחה בישראל"

אלישע בן קימון | כיכר השבת |
(צילום וידאו: מתוך ynet; צילום תמונות: יונתן זינדל - פלאש 90)

בלב ירושלים, מול חומות העיר העתיקה, התחתן הערב (ד') מאיר פבלובסקי, שנפצע באורח קשה בפיגוע דקירה בקריית ארבע לפני עשרה חודשים, עם בחירת לבו קטיה. פבלובסקי, שנאלץ לעבור שיקום ארוך ואינטנסיבי בבית החולים בשל פציעתו, לא בזבז הרבה זמן, וכבר שבועיים לאחר הפיגוע הוא חזר למקום שבו נדקר – ושם הציע נישואים לזוגתו. "זאת הנקמה הקטנה בטרור", אמר לאחר הטקס המרגש.

בתחילת אוקטובר האחרון דקר מחבל פלסטיני את פבלובסקי (31) בגבו כמה פעמים בזמן שעשה דרכו לבית הכנסת בחברון. הוא פונה במהירות לשער המערבי של קריית ארבע, שם קיבל טיפול רפואי בשטח, ובהמשך הועבר לחדר הטראומה של בית החולים שערי צדק בירושלים.

מאז הודיעו בני הזוג על כוונתם להתחתן, החלו עשרות מכרים וקרובים לסייע להם בכל דרך. אתמול נרשמה תחושת מתח קלה כשאביו המאמץ של פבלובסקי, איש התקשורת החרדי אהרון גרנות, הודיע כי אין צלם לאירוע, וזאת פחות מ-24 שעות לחתונה. אך עד מהרה נפתרה הבעיה ונמצא צלם.

"אנחנו מאוד שמחים שזכינו לבנות עוד משפחה אחת ועוד תא אחד בישראל", אמר החתן המאושר לאחר הטקס. "זאת הנקמה הקטנה, במירכאות, בטרור שעברנו. ובעזרת ה' אנחנו נלך ונתחזק".

את החופה ניהל הרב דב ליאור, לשעבר רבה של קריית ארבע. במקום נכחו גם חברי הכנסת מוטי יוגב ויהודה גליק. בין השאר הגיע לחתונה גם שוקי גלבוע, חבר כיתת הכוננות של קריית ארבע, שנפצע בזמן שהסתער על המחבל שדקר למוות את הילדה הלל אריאל לפני כחודשיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר