התוקף - חופשי?

החשוד שוחרר: חיפושים אחר תאומו הזהה

תוקף הילדה הקטנה, שתועד בסרטון שפורסם גם ב"כיכר השבת", שוחרר ממעצרו בשל נימוק מפתיע: יתכן ואחיו, תאום זהה, הוא התוקף. הציבור נקרא לסייע באיתורו (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תוקף הילדה (צילום מסך)

בית המשפט הורה אתמול (רביעי) למשטרת ישראל לשחרר למעצר בית את תושב שכונת פרדס כץ בבני ברק שתועד לכאורה כשהוא תוקף ילדה בת 7 בחנות בעיר. ההחלטה המפתיעה ניתנה, לאחר שנציגי המשטרה הודו בדיון כי ירדה רמת הוודאות באשר לזיהויו המוחלט של התוקף.

הנימוק המפתיע אותו הציג נציג המשטרה: יש לחשוד אח תאום - זהה. ואכן, הוא שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים שצורף לו צו הרחקה מהעיר בני ברק למשך שבועיים.

ל"כיכר השבת" נודע, כי המשטרה בהחלט זקוקה לסיוע מהציבור הרחב, מאחר והנחת המוצא היא שבמידה ואכן העצור אינו התוקף, אחיו - שהוא התוקף - נמלט מיד עם היוודע דבר המעצר, ועל כן מוטב שהציבור החרדי יפקח עיניים וינסה לאתר את התוקף האמיתי, שמראהו כמובן זהה במדויק למראה שכבר מוכר מהסרטון.

כזכור, שעות לאחר שפורסם ברשת סרטון של צעיר בעל חזות חרדית שפוגע קשות ילדה בבני ברק, איתרה אותו המשטרה והוא נעצר לחקירה. משטרת מרחב דן מסרה אז, כי בעקבות מבצע מודיעיני אותר החשוד, אחריו ערכה המשטרה מצוד, והוא נלקח לחקירה ומעצר.

כאמור, ביום שני אישר השופט להאריך עוד את מעצרו עד ליום רביעי, אלא שבדיון האחרון, אתמול, נציגי המשטרה הודיעו כי הם מבקשים לשחררו למעצר בית בן 5 ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר