ספין או התקדמות?

המגעים חודשו: "נתניהו והרצוג נפגשו בחשאיות בקיסריה"

לפי הדיווח בערוץ 2, ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה נפגשו בחשאיות בקיסריה, זאת על רקע נצחונו של הרצוג בוועידת העבודה. נתניהו והרצוג הכחישו, ח"כ במחנה הציוני: "ספין של יאיר לפיד" (פוליטי)

הרצוג ונתניהו, ארכיון (צילום: Nati Shohat/Flash90)

במהלך הימים האחרונים, נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג בחשאיות בקיסריה, כך דיווח בסוף השבוע ערוץ 2. על פי הדיווח, ראש הממשלה ויו"ר האופוזיציה נפגשו אתמול (שישי) לשיחה דיסקרטית, זאת בעקבות ניצחונו של הרצוג בוועידת העבודה.

על פי הדיווח, הפגישה באה ככל הנראה בניסיון נוסף להביא להרחבת הממשלה, לאחר שהניסיון הקודם לצרף את הרצוג לממשלה נכשל.

יצויין, כי בסביבת נתניהו ובלשכת הרצוג הכחישו את הפרטים, אנשי הרצוג אמרו לערוץ 2 כי "לפי הדיווח המופרך מן היסוד, ברור ששוב יש בעיות בקואליציה. הלחץ מהבלגן שעשה השר ישראל כ"ץ עלה על גדותיו, מופץ מידע שקרי, ושוב יש מי שנופל בפח".

ח"כ אראל מרגלית שהוביל את סיכול הניסיון הקודם אמר בתגובה כי "לעבודה אסור לחזור לנסיונות חתרניים לתת יד להצלת נתניהו והממשלה הכושלת שלו. ממשלה שאיבדה שליטה על מחירי הדיור, הכלכלה, הבטחון האישי ובדרך לקראת התרסקות מדינית מול ארה"ב ובנות הברית של ישראל".

"כל אלה יחד עם חקירות רה"מ שעושה מופעי אינטימיות צבועה עם מערכות התקשורת זועקים לשמיים שאת נתניהו אסור להציל אלא להחליף. ובהקדם. כמו שסיכלנו ניסיונות דומים בעבר נסכל גם את הניסיון החתרני הזה להצלת נתניהו גם הפעם. את מפלגת העבודה צריך לבנות מחדש להנהגת המדינה. תפקידנו לאחד מחנה גדול שיחזיר את התקווה ויחזיר את הנהגת המדינה לדרך שפויה מנתניהו והקיצוניים שהשתלטו על הממשלה".

ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) אמר בתגובה כי "אין כל סיכוי להצטרפות המחנה הציוני לממשלת נתניהו. נראה כי מדובר בספין מבית היוצר של לפיד שהוא המרוויח העיקרי מהספינים האלה. אפשר וצריך להחליף את נתניהו וזו משימתינו העיקרית ואנחנו נממש אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר