קרב על הרב

חסידים, מאחוריך: מי מנסה להכתיר 'רב סלבס' חדש בתעשייה?

אם עד היום נחשב מרדכי חסידים לרב הסלבס הבלתי מעורער, כעת נראה שיש מי שמנסה להכניס שחקן חדש למגרש: איש המכירות פרדי פלברה כהן. ומה הקשר לקרב "קול חי"-"קול ברמה"? (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הרב חסידים וכוכבי "מה קשור", ארכיון (באדיבות המצלם)

אם עד היום נחשב מרדכי חסידים לרב הסלבס הבלתי מעורער, כעת נראה כי יש מי שאולי מנסה להכניס למגרש רבני הסלבס שחקן חדש - איש המכירות פרדי פלברה כהן, כך מדווח בסוף השבוע משה הלר ב"ידיעות ירושלים".

אם אתם נמנים על קוראי מדורי הברנז'ה והרכילות, אתם בטח מכירים את פעילותו העניפה והמצולמת של הרב חסידים, ברשימת החברים שלו נמצאים הזמרים אייל גולן וקובי פרץ, הבדרן אלי יצפאן, כוכבי "מה קשור", השחקנית יעל בר זהר ובעלה גיא זוהרץ ושחקנים וידוענים נוספים רבים.

על פי הדיווח, תחנת הרדיו "קול ברמה" החלה להעניק לאחרונה את התואר "רב הסלבס" לאיש המכירות פרדי פלברה כהן, בנימוק שמדובר ב"בעל תשובה שמסתובב עם סלבס ומכיר אותם". רב הסלבס חסידים לא מתרגש לפי שעה מהמתחרה החדש על התואר ואמר לעיתון: "אני בעד כל מי שיכול להיות חבר ולהשפיע לטובה בדרך של קידוש השם".

בעיתון דווח כי חסידים קיבל תכנית יומית ב"קול חי" בה הגיש למאזינים מידי יום במשך עשר דקות סיפורי צדיקים אליהם היה מקורב. אלא שמספר ימים לאחר מכן, התחנה המתחרה החלה להעניק את התואר "רב הסלבס" לאיש המכירות פלברה.

רב הסלבס (חסידים) בספירת העומר באולפני ערוץ 1 (ארכיון)

"הם נתנו את התואר לסתם אדם שהם מכירים, מישהו שקצת מכיר סלבס ומסתובב איתם, לא לאדם עם מעמד כמו של הרב חסידים" אמרו מקורביו של חסידים שבטוחים שהמתחרה החדש נוצר בעקבות התחרות בין תחנות הרדיו.

הרב חסידים וליאו מסי בכותל (צילום: אוריאל גבריאל)

חסידים אמר לעיתון כי "התקשורת קוראת לי רב הסלבס, אבל אני מרגיש איתם אחים שלי, אנחנו כבר כמו משפחה". מנגד, מגיש התכנית בקול ברמה שהחלה לארח את פלברה אמר כי "רדיו קול חי מנסים למשוך מאזינים ספרדים, ולכן הם לקחו את הרב חסידים שיספר על מורשת הרבנים הספרדים, אני בכלל לא מאזין לתכניות אחרות, זה סוד ההצלחה שלנו, אני לא לוקח רעיונות ומרואיינים ממקומות אחרים, אני הולך עם הרעיונות שלי קדימה לכן התכנית מצליחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר