פגע וברח לאחר הדלקת נרות

אמא של דוד ויהונתן: "התפילות - מועילות"

דוד ויהונתן התאומים שיחקו לאחר הדלקת נרות - רכב שהגיח לצומת פגע ביהונתן באורח קשה. כעת מצבו משתפר, ואמו מודה לכולם על התפילות. מעצר הנהג הוארך (חדשות חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: דניאל אליאור - ynet; תמונה: עמית שאבי - ynet)

ערב שבת קודש, דקות ספורות לאחר הדלקת נרות, יצאו שני האחים התאומים, דוד ויהונתן, לשחק מחוץ לבית, אלא שלפתע הגיח לצומת בר אילן רכב מסוג טויטה ודרס את יהונתן, שנפצע תחילה קשה ובמהלך השבת השתפר מצבו.

הנהג הפוגע, נמלט מהזירה יחד עם אחיו שהיה ברכב ואדם נוסף. במהלך השבת, הם הסגירו עצמם לידי המשטרה לאחר שהרכ בבו נסעו נתפס מוסתר מאחורי אמבולנס ברחוב פתחיה בבירה.

אמש (מוצאי שבת) האריך בית המשפט את מעצרם של שני האחים, מעצרו של הנהג הוארך עד יום שני ושל אחיו הקטין שהיה ברכב הוארך ביממה נוספת.

ביום שני צפויה המשטרה להגיש כתב אישום נגד הנהג, שבחקירתו התברר כי היה אמור להתחיל לרצות עבודות שירות לאחר שהורשע בנהיגה ללא רישיון.

עורך דינו שי ויזלברג מסר לאחר הדיון כי "מעצרו של הנהג הוארך עד יום שני. מכיוון שהדיון התקיים בדלתיים סגורות לא אתייחס מעבר לזה".

אחד האחים שנכח בדיון סיפר כי "אח שלי התקשר למשטרה ויש לי שיחות מוקלטות שהוא התקשר והם אמרו לו 'תפסיק לבלבל את המוח'. הוא אמר להם שהוא רוצה להסגיר את עצמו ואז השיחה התנתקה כי לא היה למוקדנית כוח להמשיך את הפעולה איתו בארבע לפנות בוקר".

הרכב הפוגע (צילום: עמית שאבי - ynet)

לטענתו, אחיו נבהל ולכן ברח. "בן אדם נכנס לפאניקה. זה ידוע, טבעי ומקובל כשבן אדם נכנס לפאניקה הוא פשוט בורח. הוא מתחרט על מה שהוא עשה".

"התקשרתי גם לחוקר ואמרתי לו שאח שלי בבית והוא מגיע להסגיר את עצמו מרצונו החופשי", סיפר האח, "ביקשתי מהחוקר שיגיע לבית שלנו ושיכבד את העובדה שזו שכונה חרדית. והוא כיבד את זה ולקח את שני האחים שלי איתו".

כאמור, בבית החולים הדסה עין כרם עדנכו אמש כי השתפר מצבו של הילד וכעת הוא מוגדר בינוני.

אמו של יהונתן סיפרה ל"ידיעות אחרונות" על התאונה. "אנחנו גרים בשמואל הנביא וזה קרה על הצומת. אחרי הדלקת נרות הילדים יצאו לשחק, אני ישבתי בכניסה לבית ופתאום אחד מהם מגיע אלי בהיסטריה ואומר שיהונתן נפגע. רצתי אחריו, הגעתי לצומת וראיתי התקהלות של אנשים והכניסו כבר את הילד לאמבולנס".

באשר למצבו של הילד היא מספרת: "יש לו שבר ביד והוא בהכרה מלאה, אבל הוא לא זוכר מה היה. גם עכשיו כשהוא קם הוא שואל אותי 'מה זה? איפה אני?'".

האמא מבקשת להדגיש כי מדובר בניסים ושיהיה מסר רוחני. "התפילות של עם ישראל עשו פירות ויש שיפור ברוך השם לטובה במצב שלו ושנתחזק כל עם ישראל", אמרה האם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר