מת מפצעיו אחיו של הילד הפצוע מחאלב

עלי דוקאניש, אחיו של הילד עומרן דוקאניש מחאלב שתמונתו הסעירה את העולם בשבוע שעבר, מת מפצעיו בבית החולים לאחר שבית המשפחה הופצץ ונהרס בידי תומכי אסד (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
עומראן דוקאניש בתמונה המפורסמת (מתוך טוויטר)

אחיו של הילד הסורי מהעיר חאלב, עומרן דקניש בן החמש, שתמונת חילוצו מתוך הריסות ביתו המופגז בחאלב שבסוריה זעזעה את העולם בשבוע שעבר, מת בסמהלך סוף השבוע מפצעיו – כך דיווחו גורמים באופוזיציה הסורית. האח, עלי דקניש בן העשר, נפצע יחד עם אחיו ויתר בני משפחתם ביום רביעי בערב, במתקפה אווירית של צבא סוריה שהחריבה את ביתם. הוא נלקח לבית החולים, שם מת מפצעיו.

על פי הדיווחים יתר בני המשפחה שרדו את ההפצצה, אך מצבם לא ידוע למרות שעיתון הטלגרף הבריטי הצליח לדבר עם אביהם של השניים שסיפר כי עלי שיחק ברחוב עם חבריו בזמן המתקפה.

לדברי האב, הוא ישב על הספה בזמן שהפצצה נחתה בסמוך לביתם, ולצדו היו הילד עומרן, אשתו, בן נוסף שלו ושתי בנותיו. "קשה מאוד לצפות בילדיך נפגעים אל מול עיניך", אמר. רוסיה הכחישה כי היא אחראית למתקפה, שבה נהרגו לפחות שמונה בני אדם, בהם חמישה ילדים.

כוחות הצבא הרוסי מסייעים בשנה האחרונה לצבאו של אסד במלחמתו הארוכה במורדים ואין זה מן הנמנע שפצצה רוסית היא זו שפגעה בבית המשפחה בחאלב הבוערת.

הארגון הסורי לזכויות האדם דיווח אתמול כי יותר מ-300 אזרחים נהרגו בשלושת השבועות האחרונים בחאלב, שם נאבקים כוחות משטר אסד, בסיוע אווירי של רוסיה, עם כוחות המורדים. לפי הארגון, מאז ה-31 ביולי, אז פתחו המורדים במבצע לשבירת המצור של הממשל, נהרגו 333 בני אדם, מתוכם 165 נהרגו מאש מאופוזיציה, ו-168 שנהרגו במתקפות האוויריות של הצבא הסורי ורוסיה. 109 אזרחים נוספים נהרגו באזורים נוספים במחוז חאלב באותה תקופת זמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר