מבצע למהדרין

רוצים לזכות בעגלת קניות לשנה במתנה? קנו 2 ממוצרי הוד לבן והכנסו להגרלה!

'הוד לבן' מותג מוצרי האיכות מבית 'עוף טוב', בכשרות המהודרת של הרב רובין שליט"א, יוצא במבצע קיץ חם ולוהט במסגרתו יזכו שני זוכים מאושרים בסל קניות חודשי על חשבוננו בסך 1000 ₪ לחודש למשך שנה שלמה במתנה (צרכנות, שיווקי)

עגלת קניות מתנה בהגרלה של עוף טוב (צילום: יחצ)

'הוד לבן' מותג מוצרי האיכות מבית 'עוף טוב', בכשרות המהודרת של הרב רובין שליט"א, יוצא במבצע קיץ חם ולוהט במסגרתו יזכו שני זוכים מאושרים בסל קניות חודשי על חשבוננו בסך 1000 ₪ לחודש למשך שנה שלמה במתנה!

איך משתתפים? קונים 2 ממוצרי 'הוד לבן' האהובים, מתקשרים לתיבת הטלאול של המבצע שמספרה 03-9411404, משאירים בה את הפרטים הנדרשים ונכנסים להגרלה השווה.

ככל שתקנו יותר מוצרים – תוכלו להשתתף יותר פעמים בהגרלה ולהגדיל את הסיכויים לזכות בפרס. המוצרים המשתתפים במבצע הם: שניצלים מוכנים קפואים, קציצות ביתיות, פסטרמות במגוון הטעמים, נקניקים ונקניקיות מהודו משובח.

לדברי מנכ"ל עוף טוב, מר יוסי ניר:

"עוף טוב" מייחסת חשיבות רבה לתא המשפחתי ושוקדת ללא הרף על פיתוח פתרונות מזון חדשניים, איכותיים ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים לכל המשפחה. אנו רואים במגזר החרדי קהל צרכני אסטרטגי, מייחסים לו חשיבות רבה ומציעים לו מגוון עשיר של מוצרים איכותיים בכשרות המהודרת של הרב רובין. בחרנו לקיים את המבצע במיוחד בימים אלו, ימי חופשת "בין הזמנים" המאופיינים בזמן איכות משפחתי ובבילויים משותפים, כדי לאפשר לצרכנינו ליהנות: גם ממוצרים טעימים ואיכותיים החוסכים את טרחת הבישול וההכנה, וגם מהשתתפות בהגרלה אטרקטיבית עם פרס שמתאים לכל אחד.

הוד לבן בכשרות מהודרת. צילום: יחצ

במבצע "שתזכו לקניות " ניתן להשתתף בין התאריכים י"ב באב תשע"ו- 16.8 ועד כ"ו באלול תשע"ו- 29.9.

את מוצרי "הוד לבן" ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

שתזכו לקניות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר