בפעילות דרעי

משרד הפנים מוסיף שלושה חופים נפרדים בכנרת

משרד הפנים יחד עם רשות הכינרת מכריזים היום על שלוש רצועות חוף נפרדות חדשות בכנרת עבור הציבור החרדי, כאשר אורכה של כל רצועת חוף הוא כ-50 מטרים (טיולים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הכנרת (צילום: מנדי הכטמן - פלאש 90)

בשורה לחרדים הנופשים בטבריה: משרד הפנים ורשות הכנרת מכריזים היום (ראשון) על מקטעים מחופים צינברי, אמנון וגולן/צאלון לרחצה נפרדת.

במשרד הפנים ורשות הכינרת החליטו על פתיחת מתחמי חוף לרחצה נפרדת לציבור הדתי - חרדי בנוסף לחוף הנפרד- חוף כינר. יצויין כי הכניסה לחופים היא בחינם.

מאז ההחלטה פעלו צוותים של רשות הכינרת לתיחום ויצירת ההפרדה במקטע מחוף מפרץ אמנון, מקטע מרצועת חוף צינברי וכן מקטע הממוקם בין חוף צאלון לחוף גולן כדי להתאים את מקטעי חוף אלו, כל אחד ברוחב של כ-50 מטרים, לרחצה נפרדת עד לסיום 'בין הזמנים'.

הרחצה הנפרדת תתאפשר במקביל לפעילות השגרתית והרחצה המעורבת המתאפשרת ביתר החופים. הרחצה הנפרדת תתקיים בחלוקה לימים: בימים ראשון, שלישי וחמישי תתקיים רחצת נשים. בימים שני, רביעי ושישי רחצת גברים.

שר הפנים, אריה דרעי אומר כי "ההחלטה לקבוע קטעי חופים נפרדים בכנרת ולהאריך את שעות פעילות המצילים עד השעה 19:00 נועדה לעשות את כל הניתן לדאוג לביטחון המתרחצים. בתקופה זאת מאות אלפי נופשים חילונים, דתיים לאומיים וחרדים פוקדים את חופי הכנרת והמטרה העליונה היא לעשות הכל כדי שכולם יהנו וישובו לבתיהם בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר