"גם אם קצרין היא חו"ל"

חיזוק למחנה בני תורה: ראש ישיבת סלבודקה הפתיע ויבוא

ראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדו, הידוע כמי שחס על זמנו השמור לסדרי לימוד קבועים, הודיע כי יגיע הערב למחנה בני תורה המיתולוגי של... ישיבת עטרת ישראל בראשות הגרב"מ אזרחי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בכניסה לבית ראש ישיבת סלבודקה (צילום: באדיבות המצלם)

הערב (ראשון) צפוי להתקיים באודטוריום המרכזי בעיר קצרין שברמת הגולן, הכינוס המרכזי לציון יובל שנים ל'מחנה בני תורה' המיתולוגי שבראשות הגרב"מ אזרחי ראש ישיבת עטרת ישראל. השנה, לראשונה, צפוי להשתתף באירוע מסוג זה הגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקה, שיעלה יחד עם הגרב"מ אזרחי לבמה המרכזית. הגר"ד לנדו אף אמור לשאת דברים במקום.

ביום שישי האחרון הגיע הגרב"מ אזרחי במיוחד להזמין את הגר"ד לנדו לכינוס. השניים נועדו לשיחה סגורה בחדר - שיחה בת כ-40 דקות - שבתחילתה הגר"ד לנדו ביקש מהנוכחים הנוספים במקום לצאת מהחדר.

השירה הנרגשת במחנה, עם ראש הישיבה (צילום: באדיבות המצלם)

ביציאה מן הביקור אמר הגרב"מ אזרחי לראש ישיבת סלבודקה, כי יש שיטות שמסתפקים על קצרין אם הוא מקום הנחשב ל'חוץ לארץ', אך בשביל לימוד תורה אפשר לצאת גם לשם. הגר"ד לנדו התבטא, כי גם אם ישנו ספק בענין זה - בשביל כזה דבר גדול וחשוב, בוודאי שמותר לצאת.

לאחר מכן אמר ראש ישיבת סלבודקה לאחד מבני ביתו, שעל אף המרחק הגדול מבני ברק הוא רואה בכך צורך חשוב, והוא שמח להשתתף בכינוס של המפעל החשוב הזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר