המפתח להצלחה

הכניסו לתודעה. החיים שלכם יכולים להשתנות!

כל מה שתרצו לדעת על ארגון "כח התודעה". ארגון ששינה לעשרות אלפי אנשים את החיים. אליהו שירי קאוצ'ר ומאמן אישי בראיון אישי מטלטל: "מוטיבציה חזקה ורכישת הכלים הנכונים הם המפתח של כולנו להצלחה" (אימון אישי, שיווקי)

מיזם ביצועי שיא להעצמה אישית ועסקית. אליהו שירי מאמן אישי וקאוצ'ר. (באדיבות המצלם)

אליהו שירי הוא מסוג האנשים שרואים אותם נאנחים ואומרים: 'או שיש לך את זה או שאין לך'. ויש לו את זה. מאד. ראיון עם המאמן האישי הגדול מכולם.

"סבלתי מחרדה תמידית", מספר שירי, "בשביל להרים את האצבע בכיתה הייתי צריך להשקיע מאמץ מנטלי ופיזי אדיר, לעבור אין ספור התחבטויות לפני ואחרי ולבזבז כמות עצומה של אנרגיה עבור ביצוע פעולה פשוטה כל כך כמו הבעת דעה בפומבי".

סבלתי? חרדה תמידית? חוסר בטחון? על מה הוא מדבר?

הוא מדבר על עצמו. מספר את סיפורו האישי.המאסטר הגדול, אשף הדיבור הכריזמטי, המנחה בחסד להעצמה והתפתחות אישית, סבל כנער מהבעיות הקשות שתיאר?

"כל פעולה", הוא ממשיך, "ולו הקטנה ביותר של היכרות ומגע עם אנשים דרשה ממני השקעת אנרגיה וכוחות נשגבים מבחינתי והיתה כרוכה בסבל נפשי ופיזי, בשנאה ותיעוב עצמי לאחר מעשה ותסכול אדיר מההבנה שבאופן כזה לא אוכל להגיע לשום מקום בחיים. מתוך חוסר אונים הייתי מסתובב בספריות השונות ומחפש ספרים שיעזרו לי להאמין בעצמי, לפתח את הביטחון והדימוי העצמי. שום דבר לא עזר. כל השיטות שניסו ללמד את המודע, את השכל, לא פעלו. תמיד משהו עמוק ופנימי יותר משך אותי למטה".

קשה להאמין איך ממקום כזה, חסר תקווה הוא צמח להיות מי שהוא כיום. אני מחכה לתפנית הברורה, ל'טוויסט' המתבקש העלילה שברור לי שעומד לבוא. הפער העמוק, הבלתי נתפש בין התאור העגום שתיאר לבין הדמות האגדית שיושבת מולי מספקת הוכחה ברורה וחד משמעית גם לספקנים והציניקנים הגדולים ביותר. הכל אפשרי. יש שיטות ברורות אמיתיות ויעילות של התפתחות והעצמה אישית .

והוא לא מאכזב. הטוויסט הגיע בצורת ספר שנתן לו חבר בכיתה ט'. ספר שעסק בהשפעה תת הכרתית, ולימד אותו תרגילים וביצוע פעולות להעלאת הדימוי העצמי ולרכישת כישורים אישיים וחברתיים. הספר נחתם בהבטחה שאם הגיע הקורא אל סופו ויישם את השיטות המוצעות בספר, הוא וודאי נמצא בכמה רמות מעל הסובבים אותו בכל נושא שיבחר להתמקד בו. אנשים וודאי מוקסמים מהכריזמה והביטחון העצמי שלו. ופעולות שהתקשה לבצע בעבר, היום יוכל לבצע ביתר קלות. ומעל הכל - כח ההשפעה שלו על העולם ועל עצמו יהיה חזק הרבה יותר.

שירי מספר כי במשך ימים הוא עבר על כל מילה בספר סימן את כל משפטי המחץ. למד את כל הטכניקות שהוצעו בספר ויישם אותם של אחרי שלב על בשרו. תוך מספר ימים הוא חש את המהפך מתחולל בעולמו הפנימי. מין תחושת שכנוע פנימי עמוק שהכול הולך להסתדר. הוא חש את הבטחון עצמי שנבנה בפנים. ותוך מספר שבועות החל לראות את השינויים רוקמים עור וגידים גם במציאות הסובבת אותו בכל המישורים; החברתיים. האישיים ואף הכלכלים.

"הספר הזה פתח בפניי צוהר לעולם קסום של התפתחות אישית" הטון שלו עולה. "האושר והסיפוק שמצאתי בחייו החדשים הבעירו בי את החשק להשפיע גם על אחרים ולעזור לאנשים הסובלים מבעיות שונות להתגבר עליהם כפי שהצלחתי אני לעשות זאת".

כמו בכל דבר זה החל בצעד קטן. מעין 'ניסוי משפחתי' על החברה הקרובה ומשפחתו המצומצמת, לאחר שקצר את פירות ההצלחה גם שם. הרחיב את פעילותו לחוג בית שסחף אליו עוד ועוד אנשים ומשם הדרך היתה קצרה אל סדנאות והרצאות שהחל להעביר באופן שוטף.

במקביל, החל לחקור את הנושא לעומק. הוא עבר הכשרות נוספות בתחום האימון, קאוצ'ינג, דמיון מודרך, פסיכולוגיה חיובית. שיטת NlP (ניתוב לשוני פסיכולוגי) ולמד מכלול של טכניקות העוסקות בהשפעה על התת מודע על מנת לסלק חרדות, פוביות, פחדים וטראומות עבר, להתחבר למשאבים חיוביים שנמצאים במוח ולשפר כל יכולת שיבחר להתעסק בה.

היום יש לו את השיטה המשולבת להתפתחות אישית. שיטה המלקטת את העסיס והמיטב מכל העולמות והשיטות ובעיקר מתבססת על הפסיכולגיה היהודית הלקוחה ממקורות קדמוניים הכוללים את כל השיטות לאימון אישי הקיימות בכל העולם.

השיטה שלו מתבססת על השקטת החלק במח שמשתק אותנו ומונע מאיתנו להתקדם בחיים: המח השמאלי ההישרדותי המופעל ביתר שאת במצב לחץ קיצוני (כמו התמודדות מול פורץ) או במצב של כאב חד (נגיעה בקומקום רותח) ובאופן מתון יותר בכל בעיה בחיים כמו: ראיון עבודה, נסיעה בכביש, כשלון, בעיית סדר, מערכת יחסים גרועה וכו' אותם המח מגדיר כאיום שמשנה את סדרי העדיפויות של התודעה והרגש ומפעיל מנגנון אינסטנקטיבי של השרדות, בין אם זה המנעות או בריחה או פיתוח חרדה.

באופן כזה הוא סוגר הגישה אל המח הימני, החלק שמכיל את מעגל היצירתיות, המינוף, העוצמה, האומץ,האיזון והאילתור .חלק זה רואה בכל קושי הזדמנות נפלאה לייצר מחזור חדש של חיים. כאשר אדם משקיט את החלק השמאלי ומחזק את המח הימני הוא מגביר את הכימקלים החיוביים והמרגיעים בגוף הוא יחווה פריחה ושגשוג בכל תחום שהוא אפילו בפן הבריאותי, במקום לחיות בפאניקה מתמדת, בחרדה ושנאה, בחוסר בטחון ובכעס הנובעים מהפעלה יתר של המח השמאלי.

השיטה של אליהו שירי נועדה לעזור לאנשים לפתח את החלק הימני של המח על ידי תרגילים שונים הבאים מעולם האימון, הטיפול, עולמות עמוקים של חיבור למשאבים על פי מחקרי מח עדכניים ועל פי מקורות קדמוניים עוצמתיים ומפות חשיבה שמובאים במקורות.

השיטה שלו סחפה אחריה המונים. הוא החל להעביר סדנאות ענק – בכל הארץ. עשרות אלפי אנשים נחשפים לתכנים פורצי דרך שמטרתם, הקניית כלים להתמודדות עם אתגרי החיים, שיפור איכות החיים בתחומי החברה, מערכות יחסים, בזוגיות, ופרנסה. בריאות הגוף והנפש , התגברות על מתחים, פחדים, התמכרויות וחרדות מתמשכות. התוצאות היו מעבר למצופה. אין ספור סיפורים אישיים מרגשים על אנשים שהצליחו להתגבר על קושי מרכזי בחיים שלהם שהעיב על השגרה היומיומית ומנע מהם יכולת להתקדם.

לאור ההצלחה והביקוש הגדול הקים שירי את ארגון 'כוח התודעה'. מרכז כוח התודעה הוא ארגון המוביל את מהפיכת ההתפתחות אישית בארץ, אשר שם לו למטרה להביא לציבור הרחב את השיטה המהירה בעולם לפתרון מבעיות בכל שטחי החיים.

בשלוש שנים האחרונות מרכז כוח התודעה בא במגע עם כ-900 איש בכל חודש, אם זה במסגרת סדנאות שטח, קורסי מאמנים, קורסי מרצים, ימי עיון, נופשים ועוד.

הארגון מארגן אירועים שמתפרשים בכל רחבי הארץ, מצפון לדרום, ואנשים מכל סוגי האוכלוסייה מגיעים ומקבלים מזור לכאבים ולבעיות שלעיתים נסחבות איתם שנים על גבי שנים

בסדנאות שלו מלמדים כלים מעשיים אשר פתרו כבר לאלפי אנשים בזמן קצר, בעיות כגון: דחיינות, ביטחון עצמי, חרדות, גמגום, בעיות משפחה, התמכרויות, סוכרת, טראומות, בעיות פרנסה, חוסר ריכוז, חוסר שמחת חיים ועוד.

שירי מסכם את הריאיון איתו במשפט שהדהד בי עוד זמן רב אחר כך:

"העבר שלי הוכיח לי שמוטיבציית על לא מספיקה. כח רצון לא מספיק. כנער מסכן חלש וביישן היתה לי את כל המוטיבציה שבעולם להימלט מבית הסוהר המשתק הזה של הדימוי העצמי הנמוך. אבל שום דבר לא עזר. רק כאשר גיליתי את אותם כלים יחודיים, התנהגויות בעלות כושר מינוף גבוה. התנהגויות פורצות דרך. גיליתי משפט חשוב: לא מספיק לעשות את המיטב אלא צריך קודם כל לדעת מה לעשות ואיך לעשות.

מוטיבציה חזקה ורכישת הכלים הנכונים הם המפתח של כולנו להצלחה. להצטרפות לחץ כאן

לפרטים נוספים ניתן לפנות למייל: roniasor10@gmail.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר