נשל של נחש מטיל את אימתו על האזרחים במדינת מיין

במשטרת העיר ווסטברוק במדינת מיין, לא לוקחים סיכון: הם מסיקים, ובצדק, לפי גודלו של נשל הנחש שנמצא בקרבתם - כי הנחש עצמו, מזן מסוכן, גדול אף הוא בהתאמה ויש להזהיר מפניו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נשל הנחש (צילום: משטרת ווסטברוק)

האזרחים והתיירים בעיר ווסטברוק במדינת מיין שבארה"ב, קיבלו אתמול (שבת) הודעה מפחידה: היזהרו מנחש אימתני. הרקע להודעה זו, הוא נשל ענק שנמצא ליד נהר פרסומפסקוט במדינה. ב'Fox News' מדווחים, כי לפי המשטרה המקומית, כבר כחודשיים נערכים חיפושים בעקבות נחש שאורכו כעשרה רגל (כשלושה מטרים), בעקבות דיווחים של אישה שראתה אותו בקרבת מגרש משחקים בתוך העיר.

מאז ההתקלות ביוני, דווח שהנחש נצפה עוד מספר פעמים. הוא כבר זכה לכינוי: "ווסי". בתחילת הקיץ הוא נצפה על ידי שוטרים אוכל 'בונה'. הם ראו את הנחש חוצה את הנהר בשחייה, ונעלם בשיחים.

הנשל הענק נמצא, כאמור, אתמול. הוא התגלה בפארק שנמצא לגדת הנהר בשעות הצהריים. המטייל שראה אותו דיווח למשטרה, והמפקדת, ג'נין רוברטס, סיפרה כי הם מנסים לזהות את סוג הנחש. במשטרת ווסטברוק הסבירו, כי "עד שנוכל לקבוע את סוג הנחש ולהעריך את הסיכון, אנו מזהירים את המטיילים באזור. עליהם להישאר ערניים, לתפוס מרחק ביטחון מחיות הבר, ולדווח על כל תצפית בנחש למשטרה.

ויש מי שכבר חושב להפיק תועלת מהענין: מנהלת במוזיאון בעיר פורטלנד שבמיין הביעה עניין בנשל הענק. בציוץ בטוויטר למשטרה המקומית כתבה כי תשמח לעזור בזיהוי הנחש, ובהמשך להציג בפני המבקרים במוזיאון את הנשל היחודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר