עזר בציון

שוטרי המחוז התרגשו מ'הילדים המיוחדים' שעלו לבירה

ירושלים ראתה אתמול מחזה מחמם לב: עשרות שוטרים, מיחידות שונות, מלווים לאורך כל הדרך ומסייעים ככל שצריך - לילדים המוגבלים מקייטנת ארגון 'עזר מציון' (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילדים - ועוזריהם (צילום: דוברות המשטרה)
אתמול (ראשון) הגיעו ילדים ובני נוער בעלי מוגבלות ונכים במסגרת קייטנת קיץ של 'עזר מציון', לביקור בירושלים. כידוע, מדי שנה, בעיקר בחודשי הקיץ, מתקבלות במשטרת ישראל פניות מגופים ועמותות רבות אשר מבקשים להגיע לביקור בירושלים. עקב מצב ומוגבלות הילדים ובני הנוער של הקייטנה הייחודית, המשטרה ליוותה אותם לאורך כל שהותם בירושלים וסייעה בכל האמצעים העומדים לרשותה.
את רכבי ההסעות, האמבולנסים והאוטובוסים, ליוותה יחידת האופנועים של אגף התנועה במשטרת ישראל, מהכניסה לעיר, לאורך כל ציר הנסיעה ועד לכניסת הילדים הנרגשים לרחבת הכותל המערבי.
בכותל כבר המתינו להם שוטרי 'יחידת הכותל' שהכווינו את האוטובוסים לחניות המיוחדות ברחבה, שסייעו לאנשי הצוות והמתנדבים בהורדת הילדים מהאוטובוסים והאמבולנסים, ואף שהו עימם לאורך כל מהלך הביקור. בסיום, ליוו שוטרי יחידת האופנועים של אגף התנועה את האוטובוסים בדרכם חזרה.
בסיום הביקור, הודו אנשי הצוות והילדים לשוטרים, ושיתפו אותם ברגשותיהם: "אתם המלאכים האמיתיים, שמחממים את ליבנו בכל פעם מחדש. אנחנו כבר צפים למפגש הבא אתכם".
במשטרה אומרים היום, כי "לצד מכלול המשימות, הפעילות המבצעית הביטחונית השוטפת והטיפול בתאונות הדרכים בבירה, אנו נענים לכל פנייה שכזו ורואים בכך זכות גדולה. נעשה כל שנוכל לסייע במקרים שכאלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר