הנאום והסערה

גפני שלח את היועצים החרדים לגיהנום וחולל מהומה

מלחמתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נגד היועצים החרדים של ראשי הערים - אינה חדשה, אך נאום שנשא בפני משפחות נופשות, מצליח לעורר מהומה | כל הפרטים (אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני ויועצי ברקת - קרויזר ואיזק (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90, יואב דודקביץ' - משפחה)

מלחמת גפני והיועצים: יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מרבה לתקוף את היועצים החרדים הם אלו של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת והן אלו של ראש עיריית חיפה - יונה יהב.

לטענת גפני, אותם יועצים, כדוגמת מוטי ביכלר בחיפה ואברמי קרויזר בירושלים, שנהנה גם מקרבה ליו"ר ש"ס אריה דרעי, פועלים נגד הציבור החרדי - זאת למרות שלא אחת המציאות הפוכה.

בסוף השבוע האחרון, עלתה המתקפה של גפני שלב, כאשר במהלך נאום בפני משפחות שנפשו ב'בין הזמנים' הוא אמר, בין היתר, כי "האנשים האלה לא יצאו מהגיהנום", תוך שהוא מזכיר את שמותם, מה שהרתיח לא מעט אנשים בפוליטיקה ובתקשורת.

הנאום של גפני, בהנחיית העיתונאי בצלאל קאהן, עורר גלים כצפוי ובעקובת כך גפני ביקש מרדיו 'קול חי' לצנזר את שמות היועצים שהוא הזכיר במהלך המתקפה, כדי שזה "לא ישמע אישי".

מי שיצא להגנתו של גפני היה הרב מרדכי בלוי שאמר הבוקר ברדיו 'קול ברמה' כי "היועצים הם מוסרים ובוגדים. מקבלים משכורת מראש העיר ובמקום לייצג את אחיהם, הם עושים את ההפך. אני מעדיף יועץ בלי כיפה שיעשה את העבודה טוב יותר מהם".

אברמי קרויזר עצמו, בחר שלא התייחס לדבריו של גפני והסתפק בציוץ: "'מילה בסלע. שתיקה בתרי'. קצת קשה אבל הרבה משתלם!!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר