סושי כשר, 130 מטר ברמות

אביתר בנאי חושף לראשונה את חייו • צפו

אביתר בנאי נחשב לגשר תרבותי בין החרדיות בה הוא חי לבין החילוניות בה הוא בדרך כלל פועל כזמר מצליח. בקליפ החדש הוא מפתיע וחושף לראשונה את חייו, משפחתו וביתו (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
"מתלבש יפה" (צילום מסך מתוך יוטיוב)

הזמר והיוצר, אביתר בנאי, שחזר בתשובה בשנים האחרונות שומר בדרך כלל על פרטיותו ועד עתה לא חשף את משפחתו וביתו לציבור. בקליפ החדש שהוציא היום (שני) הוא שובר את כל המוסכמות שלו כחלק מהרוח של השיר וחושף את חייו כפי שהוא מצלם אותם במצלמה אישית.

הוא חושף את החברותא והלימוד והאופניים כמו גם את ההקלטות, ההופעות ותחושת הקידוש השם כמו גם היותו חלק מהתרבות הישראלית והנגינה יחד עם ילדיו ומדבר על המשכנתא הרצחנית לווילה בת שתי הקומות בשכונת רמות בה הוא מתגורר.

האזינו ל"פרגולה"

"איזה פחד זה להיות מארדונה. יום אחד כולם משתחווים למחרת אתה הזיית המאה. קסיוס קליי. כריסטופר ריב...ועוד ועוד.. שנים שאני מנסה לבנות בתוכי משען אחר. קיים. נצחי. פנימי ובלתי מותנה", כותב היום בנאי בעמוד הפייסבוק שלו כדברי ההסבר לקליפ המרגש.

"אני מאמין שבתוך נשמה של כל אחד יש יופי ואוצרות גדולים. כשהוא מכיר בהם ולומד אותם ומקשיב להם הוא כבר לא זקוק להכרה או למשען מדומה וחולף אחר. לפעמים על הבמה זה קורה לי. ואז אני מתמלא במוזיקה ובאהבה ואני טועם חירות אמתית. לרוב אני לא שם ולכן עדיין אני מקנא ומפחד. אבל אני הולך לשם. וגם אם לא אגיע. לשם אני הולך", חושף בנאי את מחשבותיו.

"פרגולה זה שיר על אחד שתפוס בדברים חיצוניים והוא מת להשתחרר מזה. אני לא בועט בדברים האלה שאני מדבר עליהם בשיר. הדברים האלה הם מתנות מופלאות שאני מודה עליהן מאד, אני רק מבקש לא להיות תלוי, מבקש לעשות את הדברים ממקום נכון. חופשי, מאמין.. ", כותב בנאי שזוכה מאז פרסום הקליפ לתגובות מופתעות וחמות.

לצפייה בקליפ המלא כנסו כאן (זהירות: בקליפ מופיעות נשים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר