מסתננת תפצה יהודיה שתקפה בדרום ת"א

בית משפט השלום בתל אביב קבע כי מסתננת אפריקאית שתקפה יהודיה בדרום תל אביב תפצה אותה ב-73,000 שקל. שלא במפתיע המסתננת לא הופיעה לדיונים (חוק ומשפט)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הפעילה מאי גולן מתעמתת עם מסתננים (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

בית משפט השלום בתל אביב קבע כי מסתננת אפריקאית שתקפה יהודיה בדרום תל אביב תפצה אותה ב-73,000 ש"ח, זאת בנוסף לשכר טרחת עו"ד על סך 7,300 ש"ח.

התביעה הוגשה בידי עו"ד מנשה יאדו מהמחלקה האזרחית בארגון חוננו, ובה הוא מגולל אירוע בו מסתננת אפריקאית תקפה לאור יום יהודיה מבוגרת תושבת דרום תל אביב והיכתה אותה בקרש. האירוע אף תועד וצולם.

התקיפה התרחשה לפני כשנה כאשר כמה נשים מבוגרות מדרום תל אביב ניקו בניין של אחת מחברותיהן, יחד עם אנשי אגף סלע של העירייה. שתי נשים אפריקאיות החלו לתקוף את הקבוצה ואחת מהן אף הכתה את הנשים באמצעות קרש בניה.

התקיפה צולמה והתוקפת נעצרה, אולם בית המשפט שחרר אותה ללא תנאים מגבילים. בהמשך אמנם הגישה נגדה התביעה המשטרתית כתב אישום, אולם המשפט טרם נפתח.

לאור המצב החליטו בארגון, אליו פנתה האשה שהותקפה, לפנות גם לאפיק האזרחי במטרה להרתיע מסתננים מנזק כספי. הנתבעת לא הגישה כתב הגנה ולא התייצבה לדיונים ולפיכך ניתן גזר הדין לבקשת עו"ד יאדו.

במקביל פועלים כעת בארגון מול הרשויות השונות בכדי למנוע את המשך שהייתה של התוקפת בתחומי ישראל. זאת ככל הנראה לנוכח העובדה שהסיכוי לקבל את סך הפיצוי נמוך עד בלתי קיים.

עו"ד יאדו מסר בתגובה, "העובדה שהעובדת הזרה תקפה את מרשתי באמצע היום לעיני עוברים ושבים מוכיחה שאין הרתעה בדרום תל אביב. אני מקווה שפסק הדין, ובעקבותיו גם מיצוי של ההליכים הפליליים ותגובה אסרטיבית של רשות ההגירה, ייצרו במקצת את ההרתעה ויחזירו תחושה של ביטחון לתושבי דרום העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר