המחאה שסוחפת את הרשת

דפי הפייסבוק הגדולים התגייסו עבור הנכים

הנכים מתקיימים מקצבה עלובה במיוחד ויצאו במחאה כדי לשפר את מצבם הגרוע. עמודי הפייסבוק הגדולים בישראל הצטרפו למאבק והחליפו את תמונות הפרופיל שלהם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(כיכר השבת)

בשעות האחרונות החליפו עמודי הפייסבוק הגדולים בישראל את תמונות הפרופיל שלהם כאות תמיכה במאבק שמנהלים הנכים בישראל להגדלת קצבת הנכות לנכים המוגדרים כנכים במאה אחוזים, הנכים שמקבלים כיום קצבה זעומה בסך 2,342 שקלים נאבקים מול משרד האוצר על מנת להגדיל את הקצבה הזעומה.

מי שעומד מאחורי המאבק החשוב הוא אלכס פרידמן, נכה במאה אחוז ואושיית רשת שמתפעל את עמוד הפייסבוק 'נכה, לא חצי בן אדם', פרידמן נכח בשבוע שעבר במפגש שערך נשיא המדינה ראובן (רובי) רבלין עם מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות בישראל, בה נכח גם נציג 'כיכר השבת'.

הבוקר (שני), החליפו כאמור עמודי הפייסבוק הגדולים בישראל, אחריהם עוקבים מיליוני ישראלים, את תמונת הפרופיל, בין עמודי הפייסבוק שהחליפו את תמונת הפרופיל ניתן למצוא את עמוד הפייסבוק המוביל - 'הצינור', עמוד הפייסבוק הרשמי של 'ידיעות אחרונות' ו'ynet', עמוד הפייסבוק של אתר 'מאקו' כמו גם עמוד הפייסבוק הרשמי של 'כיכר השבת, לצד עוד עשרות עמודי פייסבוק מהגדולים בישראל.

אלכס פרידמן, מנהל העמוד נכה, לא חצי בן אדם, אומר ל"כיכר השבת" : "זה יום היסטורי לחברה הישראלית ועבור אנשים עם מוגבלות בפרט, שקולם סוף סוף נשמע. אני מודה לכל מנהלי הדפים שנרתמו ומקווה ששר האוצר החברתי שלנו יתעשת וייתן פתרון ראוי למצוקת הנכים".

היוזמה למחאת הרשת שצוברת תאוצה בשעות האחרונות החלה בקבוצת הפייסבוק 'מנהלי דפים' שמאגדת את מרבית מנהלי עמודי הפייסבוק הגדולים בישראל, מי שסייע בהובלת הפרויקט הוא הבלוגר דורי בן ישראל מאתר 'המזבלה' שסייע בעבר בהובלת מאבקים חברתיים חשובים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר