התפילות עזרו

שיפור ניכר במצבו של הילד החרדי שנפצע בתאונת פגע וברח

שיפור ניכר במצבו של הילד בן השש שנפצע באורח קשה בתאונת "פגע וברח" בצומת בר אילן בירושלים בכניסת השבת האחרונה. הוא יצא מהיחידה לטיפול נמרץ ומצבו מוגדר כעת בינוני (בארץ)

בעריש פילמר | כיכר השבת |
נהג הרכב הפוגע בבית המשפט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שיפור ניכר במצבו של הילד בן השש שנפצע באורח קשה בתאונת "פגע וברח" בצומת בר אילן בירושלים, סמוך לשקיעת החמה בערב שבת. על פי הודעת בית החולים הדסה עין כרם שם הוא מאושפז, הילד הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ אל מחלקת אשפוז רגילה, מצבו השתפר, הוא מוגדר בינוני ונמצא בהכרה מלאה..

בתוך כך, לפני זמן קצר עצרה המשטרה חשוד שלישי שהיה ברכב הפוגע ונמלט יחד עם הנהג והחשוד השני. על פי הודעת המשטרה, פעילויות החקירה הגלויות והסמויות הובילו לאיתורו במרכז העיר ולמעצרו, ברגעים אלו הוא מובא לחקירה בפני בוחני אגף התנועה בחשד לאי הגשת עזרה (הפקרה).

עם סיום חקירתו יובא בפני בית המשפט לענייני תעבורה לדיון בהארכת מעצרו.

מוקדם יותר היום, הוארך בשלושה ימים מעצרו של הנהג החשוד בנהיגה ללא רישיון נהיגה והפקרת פצוע (פגע וברח). בתום המעצר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום. בדיון שנערך בבית המשפט לענייני תעבורה בירושלים הוגשה נגדו הצהרת תובע לאחר שהסתיימה החקירה בעניינו.

הנהג הפוגע, צעיר בן למשפחה חרדית, נתפס פעמיים בעבר כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה, אלא שבית משפט הקל עמו וגזר עליו שישה חודשי מאסר בפועל שהומרו לעבודות שירות אותם היה אמור להתחיל לרצות בימים האחרונים.

רקע התאונה (מצלמות אבטחה)

אחד האחים שנכח בדיון סיפר: "אח שלי התקשר למשטרה ויש לי שיחות מוקלטות שהוא התקשר והם אמרו לו 'תפסיק לבלבל את המוח'. הוא אמר להם שהוא רוצה להסגיר את עצמו ואז השיחה התנתקה כי לא היה למוקדנית כוח להמשיך את הפעולה איתו בארבע לפנות בוקר".

לטענתו, אחיו נבהל ולכן ברח: "בן אדם נכנס לפאניקה. זה ידוע, טבעי ומקובל כשבן אדם נכנס לפאניקה הוא פשוט בורח. הוא מתחרט על מה שהוא עשה. התקשרתי גם לחוקר ואמרתי לו שאח שלי בבית והוא מגיע להסגיר את עצמו מרצונו החופשי", סיפר האח, "ביקשתי מהחוקר שיגיע לבית שלנו ושיכבד את העובדה שזו שכונה חרדית. והוא כיבד את זה ולקח את שני האחים שלי אתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר