הפינגווין שקודם לדרגת תת אלוף • צפו בטקס

הפינגווין נילס אולף, שמשמש בתפקיד הקמע של משמר המלוכה הנורבגי קודם בגן החיות בטקס מלכותי מחויך להפליא לדרגת תת אלוף כשהדרגות מוצמדות לכנפיו (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

מסורת זה דבר שצריכים לשמור עליו זה מה שיצר היום את אחד האירועים המגוחכים ומחויכים שתראו. במסדר חגיגי קיבל היום (ב') המשמר המלכותי של נורבגיה את הקמע שלו, הפינגווין נילס אולף, שקודם ללא פחות מדרגת תת-אלוף. 50 חיילים השתתפו במסדר שהתקיים בגן החיות באדינבורו שבסקוטלנד שם חי הפינגווין המלכותי.

ראשיתה של המסורת ב-1961, אז ביקרו אנשי המשמר באדינבורו. אחד הסגנים, נילס אגליין, היה נלהב מקבוצת פינגווינים כל כך שכאשר המשמר שב לסקוטלנד ב-1972 הוא אימץ פינגווין כקמע ליחידה. הפינגווין נקרא על שם נילס אגליין ומלך נורבגיה דאז, המלך אולף החמישי.

הפינגווין הקיסרי נילס אולף, הוא השלישי שנקרא בשם זה ו"משרת" במשמר המלכותי. על פי המסורת המחליפים מקבלים את הדרגה של קודמיהם בתפקיד.

הפינגווין הראשון "גויס" לצבא ב-1972 כקמע. עשר שנים אחר כך קודם לדרגת רב"ט, ב-1987 הפך לסמל, שש שנים אחר כך הועלה לדרגת רב סמל וב-2001 הפך לרב סמל של כבוד. ב-2005 היה לקולונל וב-2008 לאביר. כל המסדרים שבהם הם מקבלים את הדרגות החדשות מתקיימים באדינבורו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר