המועצה מרום גליל העניקה תואר אזרח כבוד לדרעי

המועצה האזורית מרום גליל העניקה הערב תואר אזרח כבוד לשר הפנים, הנימוק תרומתו וסיועו הגדול לאזור. דרעי נחשב כתושב במועצה לאור בית הקיט שלו בספסופה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי קיבל הערב (שני) תואר "אזרח כבוד" מהמועצה האזורית מרום גליל, זאת על תרומתו הגדולה לאזור. לא פורסמו הסיבות המדויקות לקבלת התואר.

יצוין, שבית הקיט של משפחת דרעי במושב ספסופה, שמשך אש רבה בשנה האחרונה ודבר קיומו פורסם בתקשורת בעקבות פתיחת חקירה נגד השר שעד כה לא נרשמו בה התפתחויות חדשות, נמצא תחת אחריות המועצה האזורית מרום גליל.

כזכור, דרעי הצהיר כי בית הנופש בספסופה הוא במקום נסיעות המשפחה לחו"ל: "מי שלא יודע איפה זה ספסופה, זה השכנים של נסראללה, לא רחוק מכאן. משפחת דרעי, כולם כולל הנכדים, אוהבים מאוד את הגליל. כבר שנים כל חופש היינו כאן, ב"ה השבט גדל ויש כעשרים נכדים. ביחד עם ההורים, אבי ז"ל ואמא שלי, לא אוהבים לצאת לחו"ל, היות והשבט גדל החליטה משפחת דרעי לבנות לעצמה בספוספה בית, כדי לעשות שם כל נופש שיהיה".

על רכישת המקום אמר דרעי: "כולם השתתפו, כמובן בסיוע של אמא שלי ואח שלי, זהו. הבית הזה שייך לבנים ולנכדים שלי, כולם שווה בשווה, מאחל להם שייהנו, וגם אני כסבא וסבתא שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר