מתקפה משולבת

גפני על יונה יהב ויועציו: "כמו המן הרשע וזרש"

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ממשיך במתקפה נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב ויועציו החרדיים, ומשווה אותם ל"המן הרשע וזרש וחכמיו" ומציין כי הוא "ראש עיר רע לכולם" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
"המן הרשע". גפני ויהב (צילום: מרים אלסטר ויואב ארי דודקביץ - פלאש 90)

המאבק בחיפה: המתקפה של יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני על ראש עיריית חיפה יונה יהב ויועציו נמשכת גם הבוקר.

בשיחה עם בטאון הבית "יתד נאמן", אומר גפני כי לא זכור לו התנכלות דומה ברשות מקומית אחרת בארץ. "ראינו התנכלויות, ראינו הערמת קשיים אבל כזה דבר עוד לא ראיתי".

לדבריו: "כשחסידות בעלזא הולכת ורוכשת מבנה פרטי ומעוניינת רק לבצע בו התאמות פנימיות עבור כיתות משום שאין להם פתרון אחר ואין להם קורת גג כפשוטו הולך ראש העירייה ומנסה לבטל את המכירה בכל דרך אפשרית וכאשר הוא לא מצליח הוא מוציא צווי סגירה, זו כבר התנהלות משוללת הגיון. הוא רוצה שהם ילמדו ברחובות".

"זה משום מה מזכיר לי את המן הרשע ואת זרש וחכמיו", תוקף גפני, "אני לא עושה חלילה השוואות ולא מדמה מישהו מהם למישהו מהם אבל במסגרת הביטוי המושאל 'יהב וחכמיו' מתחילים ליפול וזה לפי דעתי כיוון דרך של נפילה מול הציבור החרדי שבו הוא כל כך פוגע ובצורה משוללת הגיון. הוא ראש עיר רע לכולם".

יצויין כי הבוקר מתייחס עיתון "המבשר" לניצחון המשפטי שהושג על ידי חסידות בעלזא מול העירייה לאחר שאמש העניק העיתון "יתד נאמן" כתבה נרחבת בנושא.

בעיתון "המודיע" נרשמת עדיין שתיקה ואין התייחסות לכל הפרשה.

אמש ביקר נציג הסיעה המרכזית השר יעקב ליצמן במעונו של האדמו"ר מבעלזא וההערכה הינה שהשיחה עסקה בין היתר גם במשבר בחיפה של ראש העיר מול הציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר