ליברמן: חמאס בונה מנהרות, לא נאפשר לו

שר הביטחון אמר את הדברים בסיור בצפון כשהוא מתייחס להתנהלות חמאס ולהתנהלות של ישראל מולו. "לא ניתן להם להתחמש. הגישה שלי שיקום תמורת פירוז" (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(דוברות)

האם ישראל אכן שינתה את דרכי התגובות שלה מול הטרור? שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ג') בסיור בצפון למצב הביטחוני ולאיום מצד חמאס ברצועת עזה על רקע גל התקיפות של צה"ל בתגובה לירי הרקטה לשדרות. "אי אפשר לצפות שמדינת ישראל תאפשר להם להתחמש, לשדוד כסף מתושבי עזה. הם גובים מסים ולא בונים מזה בניינים אלא מנהרות", אמר ליברמן.

ליברמן הוסיף: "אתם מכירים את דעותיי ולא צריך להוסיף דבר חדש - מה שצריך להבין הוא שהגישה שלי היא שיקום תמורת פירוז. זו הנוסחה. הם יודעים שאם יהיה משבר ישראל תפתור להם את הבעיה, האו"ם יפתור, האיחוד האירופי. הם לא מעוניינים לפתור את המשבר אלא לבנות את הכוח".

כזכור, ביומיים האחרונים הגיבה ישראל פעמיים בחריפות כנגד ירי נגדה, בפעם הראשונה ברצועת עזה שם בוצע ירי לעבר 50 מטרות של החמאס לאחר ירי רקטה בודד לעבר ישראל וכן בסוריה שם ירתה ישראל אמש על מוצב של צבא סוריה ממנו נורתה פצצת מרגמה לעבר גדר המערכת.

ליברמן התייחס בביקורו גם לנושא הגיוס ואמר: "התנאי לקיומו של העם היהודי ומדינת ישראל הוא צבא העם. לא ניתן יד לשום מגמות כמו רב-תרבותיות וצבא מקצועי. צה"ל חייב להישאר בקונצנזוס המקסימלי. היו ויכוחים על הגישה שלי, והתפישה שלי, והתפלאתי לראות שצה"ל עוסק בדברים ששנויים במחלוקת. אני מדבר על המסתננים. קודם כל הם הגיעו פה שלא על-פי חוק, והזה הנושא הכי שנוי במחלוקת בחברה הישראלית ולא ייתכן שזה מה שצה"ל מתעסק בו", אמר ליברמן.

שר הביטחון "צה"ל חייב להישאר צבא העם, וגיוס לכולם זה הבסיס לצבא העם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר