הטירוף בהתגלמותו

אבא מיפן רצח את בנו כי סירב ללמוד למבחן

הטירוף היפני אחרי הישגיות הביא את האב לדקור את בנו בן ה-12 לאחר שסירב ללמוד למבחן לבית הספר הפרטי היוקרתי בו הוא היה אמור לנסות להתקבל (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

קנגו סטקה, אבא בן 48 מיפן, רצח בדקירות את בנו בן ה-12 מסיבה הזויה במיוחד: הילד סירב ללמוד למבחן כניסה לבית הספר. כך מדווחת היום (ג') התקשורת במדינה.

האב סיפר למשטרה כי רב עם בנו משום שלא למד למבחן, שנועד לאפשר לו להתקבל לבית ספר פרטי. ביפן התובענות כלפי הילדים היא קשה ביותר והתחרות על כניסה לבתי הספר הטובים ביותר אינטנסיבית וקשה. קבלה למוסד לימודים יוקרתי, כבר בגיל הזה, נחשבת לכזו שיש לה השפעה מכרעת על סיכויי ההצלחה של הילד בעתיד.

הילד, ששמו ריוטה, הובהל לבית החולים ביום ראשון השבוע לאחר הדקירה, אבל הוא מת מאבדן דם. דובר המשטרה המקומית סיפר: "האב דקר את בנו בחזה בסכין מטבח". האב נעצר אחרי שאנשי בית החולים התקשרו למשטרה והזעיקו את השוטרים. הוא טען בחקירתו כי דקר את הילד בטעות.

כאמור, הבן ריוטה אמור היה לגשת למבחני הקבלה לאחד מבתי הספר היוקרתיים ביותר במחוז אאיצ'י שבו גרה משפחתו. לפי דיווח ברשת NHK היפנית, קרובי משפחה סיפרו שהאב נהג לגעור בו לעתים קרובות על התנהלותו בכל הנוגע ללימודים.

אמו של הילד הייתה בעבודה כשהרצח המחריד התרחש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר