הגיהנום של היועצים | הרב ישראל גליס

במסגרת קעמפ מעורב של נשים וגברים יחד עם הנחיה של הליצן השכונתי מופיע חבר כנסת מכובד עם הרבה זכויות ושולח את היועץ לגיהינום | התגובה לח"כ משה גפני (טור)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
גפני ויועצי ברקת - קרויזר ואיזק (צילומים: יונתן זינדל - פלאש 90, יואב דודקביץ' - משפחה)

השבוע לא האמנתי למקרא עיני, לא האמנתי שרק חלפו ימים ספורים מחורבן הבית ואיש כנראה לא למד מה קרה שם ועל מה בעצם נחרב הבית.

אתר חשוב פרסם בכותרת ראשית: "שוב החרדים העבירו כסף על חשבון משלם המיסים", בגוף הכתבה מסביר לנו הכתב המחונן איזו חוצפה שהנציגים החרדים לקחו כסף לצורך הפנינג ייחודי משלהם, והנציגים שלהם לא מתביישים, והוא ממשיך להסית נגד הנציגים - כמה קשה הם עבדו להשיג תקציב גדול מכמה משרדים, לא רק ממשרד אחד.

אז באתר משלנו, כתב משלנו, ועל מה יצא קצפו? נגד מיזם מבורך לטובת החרדים, אז לא יאיר לפיד שונא אתכם אלא עיתונאים בתוך המחנה, עורך העיתון והמו"ל של העיתון מרוצים כי העיתון נמכר ויש לכתבות והאתרים האלו קליינטים.

אין ספק שאני חייב בגילוי נאות, אני חלק מהמיזם הענק שיוצא לדרך בשבוע הבא בארנה יחד עם עשרות מוחות של הטובים מהציבור החרדי ועל כל המבצע הגדול הזה ניצח הרב יוסי דייטש ואיתו הרב שלמה רוזנשטיין שהביאו תקציב עירוני ושכנעו גם את משרדי הממשלה תרבות, חינוך, תפוצות, וענייני ירושלים ועוד.

לגייס את כל המשרדים תחת קורת גג אחת ולקבל בהבנה ובחיבה שגם לציבור החרדי מגיע ליהנות מרמת חופש ייחודית וכל הפעילות תחת עינם הפקוחה של משמרת הקודש, אבל כרגיל, בכל דבר טוב יש מעשה שטן שדברים עולים על שרטון, מי שנקרא להציל את המצב היה יועץ ראש העיר אברמי קרויזר שהביא עוד תקציב מלשכת ראש העיר.

ומי לא מפרגן? חבר מועצה חרדי מתנועה אחרת שלא שותף לפרויקט. מה עושים? קוראים לעיתונאי, מוכרים לו "גיועלד" קטן והוא יוצא עם כותרת וכתבה מלאה בכזבים. לחבר המועצה יאמר: לא יעזור לך, הפרויקט יוצא לדרך.

והנה במסגרת קעמפ מעורב של נשים וגברים יחד עם הנחיה של הליצן השכונתי מופיע חבר כנסת מכובד עם הרבה זכויות והליצן השכונתי דוחף לו כמה שאלות מרגיזות וכולם מוחאים כפים וחבר הכנסת המלומד מלא הזכויות שולח את היועץ לגיהינום כי הוא מחלל שם שמים, הוא וגם היועצים מחיפה.

אברמי קרויזר, אל תירא ואל תחת. אני כותב לך מניסיון, לפני 20 שנה אני הייתי יועץ שר הדתות חילוני מר שמעון שטרית, והוא הביא תקציבים למשרד לעולם התורה, והחלוקה הייתה שוויונית עם כבוד לכל ראש ישיבה ומנהל מוסד או גבאי בתי כנסת, איש לא עמד בתור כדי לפגוש את השר או את המנכ"ל, הכל עבד ביושר ובהגינות.

זה היה קצת קשה לעיכול לחברי הכנסת החרדים שהכל מתנהל כשורה ולא עולים אליהם לרגל.

כיום התעורר חבר הכנסת המלומד והחששות שלו גדלו, היועצים פועלים עצמאית ועושים רבות למען התושבים החרדים בעריהם והם מצליחים מאד. נוצרה פה סכנה, אז הדרך היא להשמיץ ולשלוח אותם לגיהינום.

לחבר הכנסת המלומד יאמר, עדיין, מפתחות הגיהנום לא ניתנו לך ויש אחרים שהיתי מייעץ לך לשלוח אותם לגיהנום, בראשם, היועצים שלך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר