פרסום ראשון

שר הדתות איים, הכין מכתב פיטורים למנכ"ל ו"חזר בו"

במהלך ויכוח בין השר דוד אזולאי למנכ"ל משרדו עודד פלוס, איים השר לפטר את המנכ"ל וכעבור שעות ספורות אף הכין מכתב פיטורים, אך לאחר שהבין את משמעות הדבר - חזר בו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון - פלאש 90 ודוברות המשרד לשירותי דת)

פרסום ראשון: יחסי העבודה בין העובדים במשרד הדתות שבראשות דוד אזולאי מש"ס, הם מהגרועים שידע המשרד, הן בין העובדים והן בין העובדים לשר אזולאי, אלא שכעת המחלוקת בין הצדדים מגיעה לשיאים חדשים.

ל"כיכר השבת" נודע כי בחודש שעבר, במהלך וויכוח מקצועי שנמשך ימים ארוכים בין שר הדתות דוד אזולאי למנכ"ל משרדו עודד פלוס, איים אזולאי לפטר את המנכ"ל.

לדברי גורם במשרד - העובדים חשבו שמדובר באיום סרק מתוך כעס, אך מספר שעות לאחר האיום שהשמיע, אזולאי הכין מכתב פיטורים למנכ"ל משרדו. רגע לפני שהוא שיגר את המכתב למנכ"ל, העירו לו מספר מקורבים כי הדבר יתפרש כפגיעה אישית ביו"ר ש"ס השר אריה דרעי שאחראי למינוי פלוס.

יצוין כי פלוס נחשב לאחד מאנשיו הקרובים של דרעי ונחשב לאיש קשר שלו למשרד הדתות. השניים משוחחים כמעט מידי יום. ולדוגמא: במהלך דיוני התקציב השניים נפגשו מידי יום ונהילו את המשא ומתן מול משרד האוצר.

כאמור, בסופו של דבר המכתב לא יצא לדרך ואזולאי חזר בו מפיטורי מנכ"ל משרדו.

בכיר במשרד הדתות סיפר ל"כיכר השבת" כי "אין גורם אחד בש"ס שלא יודע על מה שקורה כאן במשרד. כל נושא הופך לוויכוח והתנצחויות. כל נושא. מהיום הראשון זה היה ככה, חשבנו שזה בגלל ההתחלה ומשחקי הכבוד, אבל זה רק הולך ומחמיר".

עם זאת, הבכיר מדגיש: "מאז המתח הגדול בין אזולאי לפלוס השניים הסתדרו, היום הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק. התקווה שזה גם יימשך כך".

שר הדתות דוד אזולאי ומנכ"ל משרד עודד פלוס מסרו: "לא היה ולא נברא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר