זיהום נמצא במשלוח דגי סלמון של "נטו"

חיידקי ליסטריה נמצאו במשלוח של סלמון לתעשיה מחו"ל של היבואן נטו. המשלוח לא הגיע למדפים. נטו: פסילת חומרי גלם מסיבות שונות, מתבצעת תדיר במפעלי מזון (בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הסערות סביב מוצרים שהתגלו כמזוהמים ממשיכות והפעם מדובר בסלמון שיועד לתעשייה ל"סלמון מעושן" שעדיין לא הגיע לידי הצרכנים. לאחר שנוצר מחסור בסלמון, התגלה כי משלוח סלמון לתעשייה שהגיע מחו"ל על ידי חברת נטו נבדק ונמצאה בו דגימה חריגה של חיידקי ליסטריה מה שהביא לפסילתו.

בחברה, שמספקת דגי סלמון עבור מספר מותגים, הדגישו ל"מאקו" כי המוצר לא הגיע למפעל, ולכן אין כל חשש שיגיע מוצר מזוהם למדפים. כמו כן, בחברה טרם דיווחו על הנושא למשרד הבריאות.

מחברת נטו נמסר ל"כיכר השבת": במשלוח דגי סלמון לתעשייה אשר הגיע מצ'ילה והמשמש חומר גלם עבור סלמון מעושן, ערכה חברת נטו בדיקות בקרה שגרתיות. באחת מתוך חמש בדיקות, נמצא חשש לליסטריה, לכן המשטח בודד ולא הוכנס לרצפת הייצור בקריית מלאכי.

המשטח האמור בודד, סומן ולא נעשה בו שימוש. בעקבות הגילוי, משטחים נוספים מאותו משלוח נבדקו ונמצאו תקינים. גם המוצרים הסופיים ממשלוח זה (דגי הסלמון המעושנים) נבדקו כמובן ונמצאו נקיים מליסטריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר