תיעוד מיוחד

הגר"ח קנייבסקי והגר"ש קמינצקי בשיח בין הזמנים

הגאון רבי שמואל קמינצקי ביקר אמש אצל מרן הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין. במהלך שיחתו עם הגר"ח, דנו הרבנים בלימוד תורה וכיבוד אב ואם בבין הזמנים | צפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ש קמינצקי אצל מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: שוקי לרר)

בשעות הערב אמש (שלישי) הגיע הגאון רבי שמואל קמינצקי, ראש ישיבת פילדלפיה, זקן ראשי הישיבות בארה"ב וחבר מועצת גדולי התורה ומי שמשמש כיום כאחד ממנהיגי היהדות החרדית באמריקה, לביקור מיוחד במעונם של גדולי ישראל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי גרשון אדלשטיין.

עם כניסתו של הגר"ש לביתו של מרן שר התורה, שאלו הגר"ח לשלומו ולשלום הישיבה ובהמשך שוחחו ארוכות בלימוד ובסוגיות שונות העומדות על הפרק ביהדות ארה"ב.

בין הדברים שאל הגר"ש מה צריך לומר לבחורי הישיבות, כמה צריך ללמוד בבין הזמנים, הגר"ח ענה כי אין בין הזמנים לתורה כמה שכתוב "כי לא ימוש ספר התורה הזה מפיך".

לאחר מכן סיפר הגר"ש למרן הגר"ח קנייבסקי שהוא נוהג תמיד לעורר את התלמידים ואומר להם שבבין הזמנים יש הזדמנות להתחזק בכיבוד אב ואם יותר מאשר בשאר ימות השנה.

מרן הגר"ח הגיב ואמר: "אף אם זה יועיל רק לבחור אחד שווה הכל!", לאחר שעה ארוכה נפרדו לשלום כשמרן הגר"ח חורג ממנהגו ואף קם ללוותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר