סוער בקריית הרצוג

הערב: התושבים החרדים יפגינו נגד האולפנה הדתית

לאור כוונת עיריית בני ברק להעביר את אולפנת צביה הדתית לשכונת קריית הרצוג, יצאו הערב תושבי השכונה להפגנה. מטה המאבק הציוני דתי בתגובה: מחול שדים מתמשך (בארץ)

תלמידות האולפנה בהפגנה. ארכיון (באדיבות המצלם)

לאור כוונת עיריית בני ברק להעתיק לשכונת קריית הרצוג את אולפנת צביה הדתית, תושבי השכונה יצאו הערב (רביעי) להפגנת מחאה מול בית הספר אותו קיבלה האולפנה.

במודעות שהופצו, תחת הכותרת: "שומו שמים והזדעזעי קריית הרצוג", נאמר כי "לפני כחודש נודע לרבני השכונה שעיריית בני ברק הסכימה להעביר לשכונתינו הקדושה אולפנה לבנות שהצניעות והקדושה רחוקה מהן לצערנו הרב, והנזק הרוחני לנו ולחינוך ילדינו רב".

"רבני השכונה", נאמר במודעה, "שלחו מכתב מחאה חריף ונוקב לראשות העיר, ולאחר ימים רבים נענה יו"ר לשכת (ראש) העיר ונתרצה להיפגש עם רבני השכונה, אך לא עלה בידי הרבנים ותחנוניהם, והדמעות הטהורות לא הועילו".

"אי לכך נצא אנחנו במחאה כואבת וזועקת בדם ליבנו מול האולפנה העתידית במקום בית ספר עוזיאל ברחוב נופלד ביום רביעי כ' במנחם אב בשעה 16:00 בצהריים בצעקה לריבון העולמים שהעוול הנורא לא יצא לפועל", נכתב במודעה שנחתמה במילים: "איש בל יעדר".

בעקבות ההפגנה המתוכננת, מפרסם מטה המאבק הציוני דתי בבני ברק הודעה בה נאמר כי "עצוב לראות איך השנאה מקלקלת את השורה. אנו עדים למחול שדים מתמשך המבקש לבצע טיהור אידאולוגי ולפגוע בציבור הציוני דתי בבני ברק.

"מטה המאבק שמח לראות את ההתנגדות החרדית לפעילותם הנלוזה של ראשי עיריית בני ברק. מחאת החרדים נגד ראשי העיר מעידה על כך שראשי העיר שכחו לדאוג לתושבי העיר".

לדבריהם: "אנו מברכים על הכוונה לעורר רחמים ותפילות למען עם ישראל אך ראוי שדבר זה יעשה בראש ובראשונה למען חיילי צה"ל ופצועי הפיגועים ולא נגד בנות טובות וראויות".

במטה המאבק הדגישו כי "אולפנת צביה הינה אחד מהמוסדות המפוארים של הציבור הדתי לאומי והבנות הלומדות בו מתחנכות לצניעות ויראת שמים. הפריימריז בבית היהודי נפתחים בימים אלה וראוי שחברי הכנסת של הבית היהודי יתייחסו ויאבקו על פגיעה בשמן הטוב של חלק מובחר מבנות המגזר. צפויות עוד הפתעות רבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר