על רקע הטענות נגדה

רבנית הפייסבוק: "אני בדרך הנכונה, גם על רבי נחמן חלקו"

"גם את רבי נחמן ניסו לרצוח וחלקו עליו, אני לא מתרגשת מהרב אמנון יצחק": בראיון מיוחד ל'מאמע' מתייחסת לראשונה "רבנית הפייסבוק" רונית ברש לטענות נגדה: "אני מייסדת דרך חדשה" (ציצית)

(צילום: גילי ש.)

רבנית הפייסבוק מגיבה לראשונה למתקפה: שבוע לאחר שהרב אמנון יצחק פתח במתקפה חריפה נגד "רבנית הפייסבוק" רונית ברש ואתר האינטרנט שלו תקף אותה בצורה חריפה, היא מתייחסת בהרחבה לטענות נגדה בראיון לאתר "מאמע" ומודה לרב יצחק "על הפרסום שעשה לי". הראיון המלא יפורסם בסוף השבוע באתר מאמע.

"גם על רבי נחמן חלקו ואפילו איימו לרצוח אותו" אומרת ברש "זה קרה רק בגלל שאנשים לא הבינו את הדרך החדשה שייסד ולכן תקפו אותו ללא הפסקה". ברש מוסיפה ואומרת כי "רבי נחמן כתב 'אני אוליך אתכם בדרך חדשה שהיא ישנה שהלכו בה אבותינו הקדושים, ויחלקו עליכם בעקבות ההליכה בדרך זו'".

שיעור של רבנית הפייסבוק רונית ברש (צילום: מתוך יוטיוב)

"מי שלא הולך בדרך הייחודית הזו לא יכול להבין אותה, במיוחד למי שבא מבית חרדי" אומרת ברש במענה למתקפה נגדה. לדבריה: "אני באה ממקום אחר, לא מבית חרדי. אני מוליכה אותן - את הבנות - בדרך שאני הלכתי בדרכי חזרה בתשובה".

"אני לא יכולה להביא את הבנות האלה ישר לשיעורי תורה" מנסה ברש לנמק, "הן לא תבואנה, אני צריכה לפתות אותן באיזה שהיא דרך - וזאת החכה שאני זורקת" אומרת ברש.

בשלב זה, הרבנית ברש מתייחס לרב אמנון יצחק שתקף אותה באתר האינטרנט שלו: "בהקשר לרב, מחלוקות תמיד תהיינה. זה רק אומר שאני בדרך הנכונה של רבינו. הכל טוב, אני בכלל לא מתרגשת ממנו. ההפך, אני מודה לו על הפרסום שעשה לי".

יצא נגדה בחריפות. הרב אמנון יצחק (צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

כזכור, בשבוע שעבר תקף הרב אמנון יצחק באמצעות אתר האינטרנט שלו את הרבנית ברש. הרקע למתקפה היא הופעה של זמר ישראלי במהלך כינוס גדול שערכה הרבנית. יצויין כי הרב יצחק לא התייחס בקולו לנעשה אך אנשיו מסרו ל"כיכר השבת" כי "הדברים מדברים בעד עצמם".

בסרטון ווידאו שהופץ באתר האינטרנט של הרב יצחק נכתב "רונית ברש מחטיאה הרבים. מופיעה עם ליאור נרקיס ששר לנשים בקהל ולא מתביישת לרקוד לידו". בווידאו נראה נרקיס צועק לעבר הנשים "תשחררו את הגוף, בנות" וכדומה. בסרטון נכתב כי "לאחר 20 יום (מהמופע. י"ט) רונית ברש אושפזה בבית החולים ברזילי בטיפול נמרץ. האם הבינה את המסר?".

הראיון המלא עם הרבנית ברש יפורסם בסוף השבוע הקרוב באתר "Mame".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר