כתב אישום

זיהה, הרים חפץ ודקר: כך דקר המחבל את החרדי בירושלים

היום הוגש כתב אישום נגד אחמד עשאייר בן ה-19 שדקר לפני שבועיים באמצעות חפץ חד, חסיד סלונים שהגיע מהר הזיתים לחנות המכולת בשכונת א-טור במזרח העיר (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: דוברות איחוד הצלה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אחמד עשאייר בן 19 מירושלים שביצע את פיגוע הדקירה לפני שבועיים בשכונת א-טור בעיר.

על פי כתב האישום המחבל הבחין בצעיר בעל חזות חרדית יוצא מחנות המכולת בשכונה. הוא הרים חפץ חד שמצא במקום, דקר את הצעיר ונמלט מן המקום.

באפריל 2015 השתתף המחבל בהתפרעות בשכונה וזרק בקבוקי תבערה, זיקוקים ואבנים לעבר כוחות משטרה שהיו במקום.

אבי הפצוע מתאר (צילום: דוברות הדסה הר הצופים)

כזכור, בשעות הצהריים של אותו יום, יצא תלמיד הישיבה מחסידות סלונים, ממשפחת וינברג המיוחסת בחסידות, מבית העלמין בהר הזיתים, קברו של הרבי הקודם, ביום ההילולא שלו, והגיע למקום ריכוז ההסעות, שם ביקש מנהג ההסעות להסיע אותו למכולת סמוכה. עם הגיעו למכולת, נכנס היהודי לחנות וכשיצא התקדם לעברו המחבל, החל לתקוף אותו, הרים ככל הנראה קרש מחודד שהיה על הרצפה ודקר את היהודי בפלג גופו העליון ונמלט לתוך הכפר.

תלמיד הישיבה שנפצע עלה על רכב ההסעות אשר הסיעו עד לעמדת המשטרה ומג"ב הסמוכה , שם ירד מהרכב הפצוע, עדכן את השוטרים באירוע והם העניקו לו טיפול ראשוני ובמקביל הזעיק מד"א וכוחות משטרה רבים שתפסו לאחר מכן את המחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר