אימה בדרכים

נהג 'אגד' התיז גז מדמיע באוטובוס עמוס בנוסעים

הנוסעים בקו 72 של אגד לכיוון רמות לא ציפו לחוויה הלא נעימה בעליל. נהג האוטובוס החל בקטטה עם נוער שוליים והתיז בתוך האוטובוס המלא גז מדמיע (תחבורה ציבורית)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

ארבעה נערי שוליים שעלו אמש (רביעי) לקו 72 לכיוון רמות בסביבות השעה 23:15 בתחנת קינג ג'ורג' פינת יפו, מבלי לשלם, פתחו בתגרה מילולית עם נהג האוטובוס שהדמים את האוטובוס ובחר בתורו להתיז עליהם גז מדמיע בתוך האוטובוס המלא בנוסעים, כולל תינוקות קטנים.

הנוסעים ההמומים והמשתעלים נמלטו מהאוטובוס בעיניים צורבות. הנהג מיהר לסגור את הדלתות במהירות ונמלט מהמקום כשהוא מותיר את כל הנוסעים. "הייתי בחלקו האחורי של האוטובוס וראיתי את הנערים מקללים את הנהג שלפתע שלף את התרסיס והתיז בתוך האוטובוס המלא", מספר ל"כיכר השבת" אחד הנוסעים באוטובוס.

"בשנייה הראשונה לא הבנתי מדוע כולם נמלטים וחשבתי שיש אולי שריפה באוטובוס או שח"ו קרה פיגוע. נשים עמדו ובכו מרוב לחץ ומתחושת הצריבה וילדים היו מבוהלים מאד. שנייה לאחר שירדתי רציתי לחזור לאוטובוס שבחלקו האחורי היה נקי מהגז אך הנהג כבר נמלט והותיר אותנו בתחנה בשעת לילה מאוחרת", סיפר.

מחברת 'אגד' נמסר בתגובה כי "נהגי אגד אמונים על מתן שרות אדיב לציבור הנוסעים. באירוע המדובר, חבורה של ארבעה נערים נכנסו לאוטובוס וסירבו לשלם עבור הנסיעה. לא זו בלבד אלא אף פתחו בסדרת נאצות ואלימות מילולית כלפי הנהג. אחד מן הארבעה אף התקרב בצורה מאיימת לעבר הנהג. התערבות הנוסעים לא הועילה והארבעה המשיכו בהתנהגותם הנלוזה. הנהג שחש עצמו מאוים פיזית השתמש באמצעי העומד להגנתו האישית.

"לאחר שהארבעה ירדו המשיך הנהג בדרכו לרמות ודיווח על האירוע הקשה לגורמי הביטחון ולמשטרה, שזהות הארבעה ידועה ומוכרת. מדובר בנהג קבוע באגד המועסק למעלה מ-10 שנים. אגד איננה יכולה להשלים עם גילויי אלימות לא מילולית ולא פיזית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר