מחאה: אירוע מיסיונרי בחסות עירית ירושלים

אירוע מיסיונרי גדול בחסות עיריית ירושלים צפוי להתקיים הערב במתחם התחנה הראשונה בירושלים. בארגון להב"ה הצהירו כי יפגינו הערב במקום וינסו למנוע את האירוע (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
התחנה הראשונה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: מרים אלסטר, פלאש90)

עליית מדרגה בפעילות המיסיון בירושלים. הערב (חמישי) יתקיים אירוע מיסיונרי במתחם התחנה הראשונה בירושלים, מתחם השייך לעירית ירושלים. באירוע של תנועת "אליו" אמורים להשתתף לטענת המארגנים מאות בני נוער יהודים וערבים. מטרת המארגנים המוצהרת היא לקרב את בני הנוער לנצרות עלי ידי הופעות של זמרים המיועדים למשוך אליהם את בני הנוער.

בשונה מאירועי מיסיון אחרים שהתקיימו לאחרונה האירוע הזה מיועד דווקא לבני הנוער בעיר וכדי לעקוף את האיסור החוקי של המרת דת לבני נוער מבקשים המארגנים מבני הנוער להביא אישור מההורים אך מי שאמור לבדוק האם האישורים אכן מההורים הם המיסיונרים מארגני הטקס.

המטה למלחמה במיסיון של ארגון להב"ה הוציא בשעה האחרונה קריאה לכל מי שאכפת לו מקדושת ירושלים להתייצב להפגנה מול האירוע במתחם התחנה בירושלים בשעה 17:30 הערב ולנסות למנוע את האירוע ובמקום צפויים להיות עימותים.

בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה אומר כי בכוונתו להגיע להפגנה: "מדובר באירוע אשר כל מטרתו היא החרבת היהדות והחרבתה של מדינת ישראל. מה שלא הצליחו הנוצרים לעולל באינקוויזיציות לעם היהודי, הם מעוללים דרך שואה שקטה של הסברה מסיונרית".

גופשטיין מוסיף ואומר כי: "מלבד העובדה שמדובר באירוע של מיסיון מדובר אף בניסיון סמוי לעידוד התבוללות. ידוע לנו כי הולכים להגיע לשם מאות בני נוער יהודים וערבים וייתכן אף כי יהודים שלא ישוכנעו מהטפות המיסיון, יפתחו קשרים עם בני מיעוטים שיביאו לידי התבוללות". "מי היה מאמין כי עיריית ירושלים נותנת לגיטימציה לאירוע חמור כזה בתוככי עיר הקודש?" תוהה גופשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר