המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

בורא עולם מבקש מהיהודים בארץ ישראל: תפסיקו לבנות בתים בקומות, תפסיקו להעתיק את מנהטן! תיישבו את ארץ ישראל בבתים בודדים צמודי קרקע, לא בקומות (יהדות)

(תאיר נרי)

בורא עולם, אבא של השמיים, אבא של הארץ ושל העולם כולו, הוא ברא את העולם ולא אנחנו, הוא הַסתר שבסתרים ואם נרצה או לא נרצה - נאמין בו! בורא עולם מדבר עִם עַם ישראל בתמונות, בסימנים וברמזים.

כל מה שעשה בורא עולם בעולם הזה עד היום וממשיך לעשות, דרך איתני הטבע וסיבוכים בין מדינות ובתוך עצמן, הכל כדי שיהודים יראו את כוחו, גבורתו והדרו! ריבונו של עולם רומז בזה ליהודֵי הגולה לעלות דחוף לארץ ישראל, ולכל קהילות היהודים בארץ ישראל, ללא יוצא מן הכלל - ספרדים, אשכנזים, ליטאים או מכל מוצא אחר - לשמוח בחלקם, להתאחד דחוף ולאהוב זה את זה אהבת-חינם. בורא עולם קורא ליהודים להגיע לפשרות וויתורים ולהיות כולם בני יעקב אבינו, כי יעקב אבינו אחד היה.

בורא עולם הורס את כל מדינות ערב וחלק גדול מהעולם, כדי להביא וליישב את היהודים מהעולם כולו בארץ הקודש. נכון שעולים ומגיעים עשרות אלפים,יגיעו עוד מיליונים.

בורא עולם מבקש מהיהודים בארץ ישראל: תפסיקו לבנות בתים בקומות, תפסיקו להעתיק את מנהטן שבארה"ב! אתם יהודים, תיישבו את ארץ ישראל הקדושה בבתים בודדים צמודי קרקע, לא בקומות! צריך ליישב את היהודים בנגב, בגליל, בשומרון, בבנימין וברמת הגולן. יהודים יקרים, תפסיקו להתמקד במרכז הארץ, תפסיקו לבנות גורדי שחקים, זה לא רצונו של בורא עולם. ארץ הקודש צריכה להיות יישובים-יישובים, מושבים-מושבים, קיבוצים-קיבוצים. אדמת ארץ ישראל תגדל כל יום בסנטימטר לכל הכיוונים.

ה'תוהו ובוהו' וה'גוג ומגוג' מחוץ לארץ ישראל הם מהסימנים המובהקים לפני התגלותו של מלך המשיח ברחמים בארץ הקודש. דור המִדבר לא רצו להיכנס לארץ הקודש ושלחו מרגלים, מתו המרגלים וכל הדור הישן במדבר, זה היה בגאולה ראשונה. עכשיו זו גאולה שנייה, אחרונה וסופית ומשיח נמצא, פועל ועובד, ומחכה לסימנים מבורא עולם להתגלות בפרהסיה. יהודֵי הגולה, לא לאחֵר את הרכבת. אל תנסו את הקדוש-ברוך-הוא! מי שמנסה את הקדוש-ברוך-הוא משלם ומשלם כבד. ריבונו של עולם פועל במדינות ערב ומגן עם אש על גבולות ישראל. בורא עולם בכבודו ובעצמו נמצא בארץ הקודש ומחכה ליהודים שיגיעו לארץ ישראל! אין עוד הרבה זמן לחכות. הסימן המובהק והגדול ביותר בעולם: שהורס בורא עולם את מדינות ערב סביבנו, מכלה את כולן, כדי שהיהודים יבואו בבִטחה ובביטחון מלא לארץ ישראל הקדושה! לא כמו בזמן המרגלים, שלא רצו להיכנס לארץ ישראל מפחד היושבים בה. בורא עולם מנקה את כל מדינות ערב מסביב לארץ ישראל הקדושה ואומר לכל יהודֵי הגולה: 'תיראו את ארץ הקודש, ארץ יפה נפלאה וטובה! יש בה הכל - תורה ובתי כנסת קדושים וטהורים, הגנה ושמירה, פרנסה, שמחה ושלום, זהב כסף ויהלומים, נפט גז וברזל, והעיקר שבעיקרים - הקדוש-ברוך-הוא נמצא פה בארץ הקודש, ומשיח עובד ופועל בארץ הקודש!

רחל אימנו מבקשת מכל היהודים בארץ ישראל: 'אל תצאו מהארץ בחגים! תבואו למערת המכפלה לאבותיכם ואימותיכם, ותגיעו אליי, לרחל אִמכם שמשיח תחתון נמצא בידיה! יש לכם הרבה צדיקים ישני-עפר והרבה צדיקים חיים בתוך ארץ ישראל. תפילת החגים באדמת הקודש היא לא כמו תפילה באדמת נכר, זה לא אותו הדבר, כי השכינה עזבה את ארצות הגולה בשנת תש"ח (1948) כשקמה מדינת ישראל. כולם צריכים להגיע לישראל'.

הקדוש-ברוך-הוא נלחם את מלחמות ישראל להגנה על עַם ישראל! הקדוש-ברוך-הוא יכופף ויכניע את כל הערבים, שיעבדו את היהודים בארץ ישראל.

תורכיה, ארדואן נמצא במצב נפשי קריטי, קשה לו מאוד, אין לו שליטה על תורכיה. הוא רוצה לשחרר לאירופה את כל הפליטים הערבים שנמצאים בתורכיה ללא דרכון. כל האלפים שהרג, רוצים נקמת דם ורוצים לרצוח אותו. תורכיה תהפוך למכונת תופת ענקית, כל תורכיה תדמם. תשמעו טוב ותקראו טוב, תהיה בתורכיה מהפכה קשה ביותר. יהודים, לברוח משם כמו מאש! החיים שווים מיליארדים, אדם מוכן לשלם מיליארדי יורו כדי לחיות עוד שעתיים! תגיעו לארץ הקודש!

ירדן, מלך ירדן קיבל פתאום ביטחון בעניין הכותל המערבי והר הבית. הערבים צריכים לדעת פעם אחת ולתמיד: כל מה שסביב הכותל המערבי שייך ליהודים ולישראל! שיפסיקו להפריע. לא אכפת להם מהכותל ולא משום דבר, הם רוצים לאחז באדמה ולקחת חלקים מארץ ישראל, זו סתם אובססיה שלהם והם לא יודעים למה.

הנשק והתחמושת שמצא צה"ל בכפרים הערביים, זו 'שערה' אחת מאלפי ורבבות כלי נשק ותחמושת שיש שם.

מצרים, סיסי מחכה לעזרת ישראל. ישראל עוזרת לו מאוד, עושה לו ניקיון במדבר סיני והוא רוצה עוד ועוד. 'המים הגיעו לו עד הצוואר', לא קל לו בכלל.סיסי, פעם ועוד פעם: תשמור על עצמך! יש תוכניות, רוצים לפגוע בך בימים הקרובים, בשבוע הקרוב. תשמור על עצמך, אל תאמין לאנשים שסביבך כי מאיימים עליהם שאם לא יפגעו בך, יפגעו וירצחו את משפחותיהם. דאע"ש, חמאס והמוסלמים הקיצוניים, מחפשים את סיסי ורוצים להפוך את השלטון הזה, יש רעב כבד במצרים. סיסי מדבר יפה עִם ישראל שיגֵנו עליו, כי יודע שרק ישראל יכולה להגן עליו.

רצועת עזה מלאה בטילים שמגיעים מפורקים, דרך המנהרות ודרך הים, ומרכיבים אותם ברצועה, הכל בשקט. כולם מכוונים לתל אביב, חיפה ובאר שבע,ממשלת ישראל לפקוח עיניים!

לנסראללה ולחיזבאללה לא מספיקה התחמושת בכלל, מה שיש להם זה למקרה חירום מול המורדים הסורים - נגמרה להם התחמושת. הם לא יכולים להילחם מול ישראל כי אין להם את סוריה, את איראן ואת עיראק.

עיראק מגדל בבל, הכל נהרס וימשיך להיהרס – יד ה' בדבר.

איראן, איראן, הקדוש-ברוך-הוא מזהיר: אם רק תחשוב על תוכניות זדוניות רעות לפגוע בארץ הקודש - תחטוף מכות שלא חלמה, קשות פי-מאה ממכות מצרים. משמיים יירדו לָבות של אש לשרוף מקומות באיראן.

כל מדינות ערב והערבים במזרח התיכון, הכל מגדל בבל! הקדוש-ברוך-הוא בילבל את השפה ביניהם. 'חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה'. הם הורגים את עצמם ולא יודעים למה – זה חרבם תבוא בליבם. קשתותם – אלו משגרי הטילים והטילים הם החיצים. המשגר ישבר והטילים יתפוצצו בתוך המשגרים לפני שיישלחו.

רוסיה לא רואה אף אחד ממטר ולא מחשבנת לאף אחד, אוהבת מאוד את ארץ ישראל.

בארה"ב מְשחקים במחבואים, מגלים את פרצופם האמיתי כלפי ארץ ישראל. היופי והחיוך לא קובעים מי יהיה הנשיא הבא.

יפן תמשיך לקבל רעידות אדמה ואיתני טבע עוד יפגעו בהם.

סין הכלכלה תיפול ותתרסק, לא ילך להם. הקדוש-ברוך-הוא אומר: כשיהודי מחזיק מפעל - המפעל עובד טוב, כי מופעל על ידי יהודי. כשגוי מחזיק מפעל - המפעל מתפרק כי מופעל על ידי גוי.

צרפת תיהרס ותכלה מן העולם, כי היא מתערבת בהקמת מדינה פלסטינית חלילה, ורוצה לקחת חלקים מארץ ישראל. בורא עולם יכלה אותה מן העולם.

המוסלמים הערבים בכל העולם שונאים את הנוצרים, הם רוצים לכבוש את אירופה ולהפוך אותה למוסלמית, מיליונים זורמים לאירופה, בנעריהם ובזקניהם, מטרתם לכבוש אותה.

הקדוש-ברוך-הוא אומר לעם ישראל: תהיה נהירה גדולה מאוד של יהודים עולים חדשים שיבואו בהמוניהם, ברכושם ובשמחתם יבואו. זה לא ייעצר! תמשיכו לבנות בתים, להתפזר בארץ ולהקים יישובים, די עם הקומות וגורדי השחקים. הנדל"ן בארץ הקודש ימשיך וימשיך, אף אדם לא יכול לעצור - יד ה' בדבר!

ממשלת ישראל, לא להתווכח על תפקידים בממשלה. נבחרתם להציל את עם ישראל ולשמור על כל סנטימטר מאדמת ארץ הקודש. בורא עולם אומר: אין לכם רשות לגעת אפילו בסנטימטר אחד של אדמת הקודש, האדמה לא שלכם!

כל היהודים הממציאים פטנטים, אל תתלהבו מהכסף. תשאירו את הפטנטים בישראל, כי בורא עולם נתן לכם את ההארה לפטנט כדי לפתח את ארץ הקודש!

צה"ל יעשה תפקידו על-פי החוק ואף יהודי לא יגיד 'לי זה לא יקרה', "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". הבטלה מביאה לידי בעיות קשות.

הורים יהודים, לשמור על ילדיכם מהתבוללות, מסמים, משתייה חריפה ומהימורים - כל הזמן לטפטף להם ולהטיף להם מוסר.

כל הגנבים, הרמאים, ומי שחי על גב אחרים, אנשי הזימה והשוחד, במיוחד במועצות בעיירות ובערים בארץ ישראל - כולם ייתפסו. בורא עולם מכין את ארץ ישראל להמלכת מלך המשיח בפרהסיה.

משיח עליון שמחזיקה בו לאה הוא דין, ומשיח תחתון שמחזיקה בו רחל הוא רחמים. משיח עליון צריך להתחבר עם משיח תחתון ולהפוך את העליון לרחמים קבוע, זה נקרא 'גאולה ברחמים'. אם הייתה גאולה בדין, חס ושלום, היה משיח עליון יורד לבד, בלי משיח תחתון, והיו נשארים רק שִישִים ריבוא בכל הארץ. בגאולה ברחמים משיח עליון מתחבר עם התחתון, הגיע הזמן!

בגאולה הראשונה כשהיה משה רבינו משיח, העם לא היה מוכן לקבלת פני משיח. היום עם ישראל נמצא במצב מצוין - בתפילות, בלימוד תורה, במעשי חסד, בעזרה לזולת ובגמילות חסדים – מצב מצוין! העם בתהליך של הכנה, מוכן לקבל פני משיח! לא כמו שהיה בזמן משה רבינו. היום יש בעולם משיח והמלכת מלך המשיח בפרהסיה בזמן הקרוב!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר