4 דברים חשובים שעור הפנים מנסה להגיד לכם

על מצב הבריאות שלכם ועל כמה הרגלים רעים שכדאי להיפטר מהם. קחו צעד קדימה, קרוב יותר למראה, ובואו לגלות כמה דברים שתשמחו לחיות בלעדיהם (בריאות)

תתקרבו למראה, יש דברים שאתם צריכים לראות (צילום: shutterstock)

מבט קרוב על העור שלכם יכול לחשוף כמה דברים. כיוון שהעור הוא האיבר הגדול והחיצוני ביותר בגוף, הוא משמש כמגן כללי, אך גם כאינדיקטור למצב הבריאות וההרגלים שלנו. הנה 4 דברים נפוצים שכדאי לאתר בעור הפנים ולטפל בהם במקרה של חריגה.

1. אם העור מתחת לעיניים יבש

זה אומר שאתם לא שותים מספיק מים. ההתייבשות ניכרת שם במהירות וגורמת לאזור העדין סביב העיניים להתמלא קמטוטים ולהידלדל.

למרבה המזל, ניתן לתקן זאת בקלות: לשתות הרבה. התחילו להקפיד על 8 כוסות מים ביום לפחות והעור יחזור להיות חלק ומוצק יותר.

2. אם המצח שומני מהרגיל

זה אומר שאתם שוטפים את הפנים יותר מדי. כן, יש דבר כזה, אפילו בחודשים החמים והמזיעים. למעשה, עבור רוב האנשים, שטיפה של הפנים יותר מפעם אחת ביום גורמת לפנים לאבד שומניות חיונית, מה שגורם לעור להיכנס להילוך גבוה ולייצר אפילו יותר חלב. לכו על שטיפה טובה בבוקר ובלילה, הקציפו את הפנים עם תכשיר ניקוי עדין.

3. אם יש פצעונים סביב הפה

זה אומר שאתם נוגעים בפנים שלכם יותר מדי. מה שנראה כהרגל בלתי מזיק, עלול להיות הסיבה להתרבות הפצעונים בחלק התחתון של הפנים, וחמור מכך - לזיהומים חיידקיים.

בפעם הבאה שאתם תופסים את עצמכם מלטפים את הסנטר או הלחי תוך כדי מחשבה עמוקה, נסו להיזכר בשטר הכסף האחרון שאחזתם בו ובכל האנשים האחרים שהחזיקו בו - ואיך אתם דוחפים את כל זה ישירות לפנים שלכם.

4. אם הלחיים מרגישים כמו נייר זכוכית

כנראה שהיתם באזור של אוויר מזוהם. זמן ממושך עם אוויר העיר על הפנים, עלול לגרום לעור (במיוחד על וסביב הלחיים), להפוך למחוספס ולא נעים.

כדי להגן על הפנים, הקפידו לפני כל יציאה בבוקר למרוח שכבת סרום נוגד חמצון לפני שאתם מניחים קרם הגנה, ושטפו את הפנים ביסודיות בלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר