צפו: מייקאובר מטורף לתנור מטבח משנת 1953

והמייקאובר הזה כל כך מטורף שתצטערו למה לא שמרתם שום פריט מהמטבח הישן של סבתא. צפו בתהליך היצירתי של אישה יעילה במיוחד וגם: איפה תוכלו להשיג אותו? (עיצוב)

כך זה התחיל. תנור משנת 1950 (צילום: ANNEMARIE CONTE)

לנקות את הבית יכול להיות דילמה רצינית. מצד אחד, אתם רוצים להיפטר מכל דבר שאינו נמצא בשימוש כרגע, לזרוק את כל הפיצ'יפקעס ולקבל בית נקי ומסודר. מצד שני, הנוסטלגיה! אתם לא יכולים לשאת את הפרידה. אולי הפריט הזה יהיה שווה יום אחד? אולי הבגדים האלה יחזרו למודה? אולי. והתנור המשופץ הבא יכול להצדיק על פריט עתיק שנערם אצלכם במחסן או בארונות.

כאשר אנמרי קונטה ובעלה החליטו לשפץ את הבית שלהם, אנמרי ידעה מיד שהיא רוצה לעצב את המטבח סביב תנור הילדות הישן שלה, שהיה תקוע במחסן של הוריה במשך שנים כשהם החליטו לעבור לדגם חדש יותר. התנור, צ'יימברס משנת 1953, עדיין בישל ואפה היטב, אך היה ישן והיה קשה מאוד להתאים אותו למטבח חדש ומודרני.

אז אנמרי פנתה ל"אשת התנורים" קרליטה בלגרוב, וביקשה ממנה לסייע בהתאמה. בלגרוב טענה שהמורכבויות החשמליות שפרויקט כזה דורש לא שוות, אבל אנמרי התעקשה כיוון שתנורי הצ'יימברס שייצורם הופסק כבר ב-1988, בעלי תכונות ייחודיות - כמו, למשל, האפשרות לבשל כשהגז כבוי והם מצוידים היטב כך שהם יכולים להחזיק למעלה מ-50 שנה עובדים ותקינים. בנוסף, ליין תנורי הנחושת נדיר כמו זה של אנמרי - נדיר יותר.

אך למרות האופטימיות הרבה, הזוג קונטה לא שיפצו את המטבח בסופו של דבר, וזה הנוכחי קטן מדי מכדי להכיל את התנור.

נכון לעכשיו, התנור עומד למכירה באתר eBay, אך בשל המסים הגבוהים של מכירת פריט שכזה, הם מעדיפים מכירה פרטית.

"הרעיון לשלוח אותו למחסן גורם לי לרצות לבכות. אני באמת רוצה לראות אותו הולך להיות בו יאהבו אותו והוא יבוא לידי שימוש" אמרה אנמרי.

וכך הוא נראה היום:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר